Muti, mit olvasol! |Április

 Rendszerint elfelejtem megörökíteni, hogy mit olvasok az adott hónapban... Viszont áprilisban két olyan választott olvasmányom is van, amit mindenképp megakartam mutatni :)



Az egyik Stephenie Meyer - Midnight Sun című könyve *-* Aki ismer, az tudja, hogy minden ezzel a sorozattal kezdődött még anno 2009-ben. :) Nem is volt kérdés, hogy ez a kötet is a gyűjteményemben kell, hogy legyen. (Annyira voltam fan, hogy megvettem kindle változatban is, a könnyebb hordozhatóság érdekében) Sőt, azóta megvan magyar változatban is ^_^

A filmeket is mostanában néztük újra, szóval megint tombol a Twilight láz! :) Nosztalgia a négyzeten! 

❤❤❤



A másik ilyen könyv, Holly Black - Holly Black: How the King of Elfhame Learned to Hate Stories című könyve. A könyv amellett, hogy a speciális, fekete színű borítóval van meg, még személyre szóló dedikálással is elvan látva, és nem utolsó sorban gyönyörű illusztrációk ékesítik a lapokat  *-*

Btw rengeteg könyves kiegészítőm van, amit hozzá tudtam volna még tenni a képhez, de a közelmúltban tettem egy nagyobb rendet, és szinte mindent bedobozoltam... 😅

❤❤❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések