Trunks

 



Erőt vettem magamon, és dolgozom a rajzolási válságom csökkentésén. No meg azért is készítettem ezt a rajzot, mert feljelentkeztem még tavaly nyáron molyon egy rajzos kihívásra, és már nem sok van a határidőig. Félbehagyni meg nem nagyon szeretek dolgokat. Szóval duplán motivál, hogy befejezzem időben. ^_^




Mivel szinte mindig a winsor & newton filceimet szoktam használni, most színes ceruzákat használtam, amelyet lehet simán és vízzel is használva vízfestékként, ami tök menő! :O Utána még ráerősítettem egy kicsit valódi vízfestékkel. :) (utóbbit még tavaly vettem a Stationery Pal-on, és milyen jól tettem!)

Az alap rajzot neten találtam, - jó látni, hogy más is az eredeti hajszínével látja szívesebben Trunksot - és azt igyekeztem lerajzolni egy sima B-s erősségű ceruzával. Majd ezt a skiccet átrajzoltam egy vékony tűhegyű filccel. (0.05mm, szettben vettem még anno amazonról, és nagyon megbízható, nem maszatolódik) Ezután halványan kiszíneztem (tavaly vagy azelőtt vehettem kiárusításban, 1-2 fontért; egyébként az ArtMaker watercolour pencils névre hallgat) a rajzot, majd átmentem rajta az ecsettel :) ( crelando water brush, 3db-os szett, az s-es méretet használtam) jó móka volt! 


Ennek az ecsetnek a praktikussága abban rejlik, hogy szétcsavarva csak vizet kell bele önteni, és visszazárni. Ezután használjuk úgy, mint egy sima ecsetet, azt leszámítva, hogy mikor vízre van szükség, csak nyomjuk meg óvatosan az ecset oldalát és egy papírtörlőt használva felitathatjuk a felsleget. *-* Nekem nagyon bevált! NIncs többé kilöttyentett víz! XD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések