Bujó/Szeptember

 Mint mindig, így ezúttal is rekord gyorsasággal állítottam össze a következő hónap lapjait. A Szeptemberre úgy gondolunk, mint iskolába visszamenős, kicsit nagyon enyhébb idő, nem mindig napsütéses, néha borongós-esős. Remélem, hogy nem kell szeptemberig várni az enyhébb időre, mert itt jelenleg most 29-31 fok van, és borzalmasan nehéz elviselni. Tegnap konkrétan úgy éreztem, mintha arcon csaptak volna, amit kiléptem - a szintén nem túl hűvös lakásból - a szabadba... a buszon sem volt jobb a helyzet. Tegnap 35 fok biztosan volt! Ilyenkor nyáron előszeretettel töltöm fel a hűtős termékeket a munkahelyen XD az már más kérdés, hogy persze hogy pont most kellett néhány hűtőnek elromolnia...



Esőben reménykedve, meg mert nagyon megtetszett ez a kép, (ami  JudyClementWall munkája, én csak kiszíneztem) ezért őt választottam a szeptember fedlapjának. 

Ide kattintva elérhetitek sok más színezővel egyetemben:

A havi bontás sablonját a TheCoffeMonsterzCo Facebook csoportjában lehet megtalálni a freebie-k között :) Bár ez eredetileg heti bontású, nekem tökéletesen meg fog felelni havi bontásban is. :) 

Rajzoltam faleveleket, meg indákat is. Igazából azért, mert khm, hát nem felgyűrődött a matrica?! :D De így bízom benne, hogy nem olyan látványos XD Amúgy egész jó lett végül. 

A lapokat Papershire matricákkal díszítettem fel. :) Valamint őszies hangulatú washi tapeket használtam. :) 


Szokásomhoz híven most is helyett kapott a boldog pillanatok oldalpár, itt is ugyanaz a washi és Papershire őszi matricái kaptak helyet. Valamint rajzoltam egy Pikachu-t* ^_^ A Virágos matrica a  jobb alsó sarokban @annelill munkája. Felhasználtam még 1-2 kicsike Wendy Prints matricát is. 


*Az eredeti rajzomat lefotóztam, és kinyomtattam kicsibe. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések