dA 20. születésnapi rajz challenge!

 

20 éves fennállását ünnepli a dA, és ennek örömére 'Recreate This in Your Style Challenge!' rajzpályázatot hirdetett *-* Eddig még nem alkottam újra más rajzát, de nagyon jó móka! Ahogy láttam instán is, rengeteg ilyen poszt van, szóval most nagyon népszerűek :)

Egyik oszlopos dA tag, loish rajzát kellett újragondolni. Érdekes, hogy milyen sokféle megoldás érkezett rá! *-*

A teljes leírást itt találjátok:

https://www.deviantart.com/team/journal/Celebrating-20-Years-of-DeviantArt-844841091

és még egy cuki lámás jelvényt is lehet érte kapni! :D 


csak a feltöltött rajzhoz ne felejtsétek el használni a DA20thBirthday #hastag-et.



A képen bal oldalt az eredeti rajzom, (telefonos kép) filceket használtam hozzá, de amikor beszkenneltem, sajnos a színek kifakultak… így feldobtam kicsit digitálisan. A SketchBook programot használtam. Apropó, nem tudja valaki, hogyan tudnám visszaállítani a nyelvét angolra? Mert valahogyan átállítódott kínaira XD Help :D


Itt pedig loish rajza:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések