Légy őszinte book tag

 

Molyon bukkantam rá erre az újabb book tagre. :)

Légy őszinte book tag



1. Melyik könyved a könyvespolcod legrégebbi lakója?

Ha az otthoni könyvespolcomról van szó, akkor valószínűleg a Mérei Ferenc – V. Binét Ágnes: Ablak-Zsiráfja, ha az itteni polcomé, akkor Cassandra Clare – Lady Midnightja :)


2. Melyik könyvet olvasod most? Melyik könyvet fejezted be legutóbb? Melyik könyv a következő?

Prescott Lane: Just Love  - ezt fejeztem be legutóbb

Sarah J. Maas: A Court of Wings and Ruin - ezt olvasom jelenleg

Kelly Oram: Girl at Heart - meg ezt

Még nem döntöttem el, melyik legyen a következő.


3. Melyik az a könyv, amit mindenki imád, de te utálod?

Nincs, olyan könyv, amit utálnék. Olyan viszont van, hogy nem esek bele a hype-ba. 
Konkrét példát nem tudok mondani. 



4. Melyik az a könyv, amiről mindig bebeszéled magadnak, hogy el fogod olvasni, de valójában tudod, hogy soha nem fogod?

-

5. Melyik könyvet szeretnéd elolvasni, mikor nyugdíjba mész?
Miféle kérdés ez? Az összes felhalmozott kedvencemet! XD


6. Az utolsó oldal örök problémája – előre elolvasod, vagy türelmesen kivárod, míg a könyv végére érsz?

SOHA! :-O

7. Előszó, utószó, bevezetések – szükség van rájuk vagy csak idő- és papírpocsékolás?

Jó, ha van, meg elfér, de nem mindig olvasom el.


8. Melyik könyvhőssel cserélnél életet?

Nem cserélnék egyikkel sem ;-) Elég kalandos a saját életem :D Viszont találkoznék nagyon sokkal ❤


9. Van olyan könyv, amit életed egy bizonyos korszakához tudsz kötni és fontos neked?

Több is ^.^
2009 - Stephenie Meyer - Twilight saga - általa lettem könyvmoly ❤
2012? Cynthia Hand - Angyalsors - angyalos történet *-* ami akkor újnak számított nekem legalább is. 

2013 - Cassandra Clare - Csontváros (bár a filmet előbb láttam, utána megvettem az ÖSSZES árnyvadászkönyvet... :D ) 
+ ebben az évben ismertem meg Nicholas Sparks - Szerelmünk Lapjai c. könyvét is 
2016? - Kelly Oram  - Cinder és Ella ❤ blogger, könyvimádó, helyes filmsztár... hát kell ennél több?!


10. Mesélj arról a könyvről, amihez valamilyen különleges módon jutottál hozzá.

FairyLootIllumicrate, Book Box Club stb. dobozok könyvei, Többnyire színes lapszélűek, és/vagy stencilezett sablonok díszítik a könyvet, vagy speciális dust jacket van hozzájuk, ált. dedikált a szerző által, vagy van hozzá book plate és írói levél. 


Danielle Rollins - Stolen ​Time
A Book Box Club dobozban volt benne. Azonnal elvarázsolt! Időutazós történet, nagyon izgalmas volt, így már megvettem a következő részét is ^_^



Bex Hogan - Viper
A FairyLoot dobozában volt benne bónusz könyvként. Megszállottan faltam a lapjait. Ennek a könyvnek is megjelent már azóta a 2. része. 


Speciális kiadások, 10. évfordulóra: City of Bones és a Clockwork Angel. A Waterstones könyvesbolt jóvoltából lehetett hozzájuk jutni. A City of Bones dedikált változat. 



Ide tartozik még a GCReading oldalról rendelt könyv(ek), mert azok személyre szóló aláírással érkeztek! ❤ Ilyen például a Chain of Gold Collector's First Edition 



FairyLoot speciális kiadás. Szintén Chain of Gold :) 



Mind3 változat együtt. A jobb oldali pedig az Illumicrate verzió.






11. Melyik az a könyv, aminek a legtöbb helyet mutattad meg?

erre van a Kindle :D


12. Kötelező olvasmány, ami az iskolában kész kínszenvedés volt, de később elolvasva már élvezted?


13. Új vagy használt könyvek?

Általánosságba véve új, de pont a napokban vettem egyet használtan, mert még postaköltséggel is olcsóbban jött ki, mintha a kindle-re vettem volna meg. 


14. Olvastál már valamit Dan Brown-tól?
Eddig még nem.


15. Film vagy sorozat, ami jobban tetszett, mint a könyv?

Ritkán tetszik jobban a vászonra vitt változat, ált. a könyvek jobbak :P De pl. a Csontvárost jobban szerettem filmben, mint sorozatban.


16. Olvastál valaha olyan könyvet, amitől éhes lettél?

Néha előfordul, hogy indokolatlanul sokat esznek főhőseink, de most nem jut eszembe konkrét példa :) 


17. Van olyan személy, akinek az ajánlásait mindig elolvasod?

Inkább azt mondanám, hogy vannak olyan Molycik, akiknek elolvasom az értékeléseit az adott könyvről, így könnyebben tudok dönteni, hogy érdemes-e elolvasni. 


18. Egy könyv, amit nem olvasol el gyakran, de nagyon tetszett neked?

Amanda Hocking - Trylle trilógiája 
Joss Stirling - Lélektársak sorozata

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések