Birthday sale a TheCoffeMonsterzCo oldalán

 Augusztus 6-án ünnepelte a TCMC alapítója, Helen a 20. születésnapját, és ebből kifolyólag 20% volt a webshopban. Sőt, speciális szetteket is lehetett venni, fix árban, de itt aztán nindzsa ujjakra volt szükség, mert kb. 3 perccel az akció kezdete után! eladták a birthday bundle 80%-át! OMG! Én nem is próbálkoztam a kosaramba tenni, csak a már előre kiszemelt szetteket pakoltam a kosárkámba *-*


Lássuk, miket rendeltem:

So Dang Excited Emotis × 1

$3.00

Lovely Planning Desks × 1

$3.00

Proud to be a Planner (Bean Card) × 1

5" X 7"

$1.20

retail worker emotis × 1

$3.00

sad emotis × 1

$3.00

happy mail emotis × 1

$3.00

Emoti Washi Sticker Swatches × 1

$3.00

Email Emotis × 1

$3.00

fts emotis × 1

$3.00

Book Nerd Emotis × 1

$3.00

Budgeting Emotis × 1

$3.00

Discount (TWODECADES)

$-6.24

Subtotal

$24.96

Shipping

$5.30

Rekord gyorsasággal, augusztus 17-én már fel is adták postán. És nagyjából akkor meg is érkezett, amikorra vártam. (aug. 26-án) Nézzétek, milyen kis cuki a figura a borítékon! *-*





❤❤❤



Igyekeztem az összes új szerzeményemet egy fotóba bepréselni :) És az én csomagomat maga Helen állította össze! ❤ Alá is írta :) 



Ez a drágaság még a legszomorkásabb pillanatokban is mosolyt tud csalni az arcomra *-*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések