Új szerzemények

Nem akartam könyvet venni, eskü, de egyik kedves ismerősöm megkért rá, hogy nem-e vennék neki 1 db könyvet, ( miután rávettem az olvasásra és lelkesen ajánlottam neki a Harry Pottert ) és nem mondhattam nemet! (meg lehet, hogy ezután rendszeres olvasó válik belőle! ^_^) Na, és utána…hát az úgy volt, szóval, tudjátok, kecskére a káposztát… :-D De! Volt teli pontgyűjtőm is, és lejött a végösszegből 10 font! :D Szóval még spóroltam is! :D (meg amúgy is csak 3 könyvecskét vettem… *ártatlan fejet vág*)


1. Amanda Hocking - Kanin - The Complete Trilogy  (Már olvastam tőle korábban, és nagyon tetszett ^_^  És ismét a Trylle-k világába kalauzol majd *-*) Katt ide a Trylle-es értékelésemhez:→ Trylle értékelés

2. Kiki Sullivan - Midnight Dolls - Hogy ennek a könyvnek milyen szép borítója van! *-* Remélem, a sztori is legalább ilyen lebilincselő lesz! ;-) ( és ugye ti is észrevettétek a HOLDAT? *-*)

🌙💖👀


3. J.K. Rowling - Harry Potter and the Chamber of Secrets -  Az 1. részt kellett megvennem ismerősnek, nekem az már ott csücsül a polcomon! :-) Így nem volt kérdés, hogy jön velem haza a második része! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések