Sarah Addison Allen - Garden Spells



Hmpf, hát nem elfelejtettem írni róla? Pedig terveztem! ;-) Igaz, csak dióhéjban, de akkor is, mert egy nagyon szerethető könyvről van szó. Egyszerűen nem lehetett nem szeretni ezt a könyvet. 
Alig tudtam letenni, még az utcán sétálva is bele-bele olvasgattam :D ( igen, a zebránál rendesen szétnéztem ) A történet Bascom városában, észak Carolinában játszódik, ahol mindenki különleges, de főleg a Waverley család az. Generációkra visszamenőleg híresek a különleges almafájukról, ami szinte emberi tulajdonságokkal bír. és az almái különleges hatalommal bírnak: ha valaki eszik belőle, megláthatja a jövőt, ami lehet nagyon jó, amire vágyik, de az is lehet, hogy a halálát látja meg…Például dobálja az almáit az emberekre :-D Hát ez irtó cuki *-* 

Van két testvér, Sidney és Claire Waverley, akik gyerekkorukban nem nagyon jöttek ki egymással, és az anyjuk korán magukra is hagyja őket, nagymamájuk házában, majd soha többet nem látják viszont. Sidney a suli után elhagyja a várost, és jó tíz évig nem is tér vissza. Claire közben a nagymamája házában marad, és egy jól menő partiszervizes vállalkozást vezet. Egy napon azonban beállít hozzá a régen nem látott húga, aki azonban nem egyedül, hanem az ötéves lányával, Bay-jel tér haza,és ha mindez nem lenne elég, az új szomszéd is felkavarja Claire érzéseit… 
Nagyon ajánlom, biztosan el fogom olvasni még máskor is! ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések