100 dolog, ami boldoggá tett ősszel kihívás

Hú, ez egy nagyon hasznos kihívás volt, mert visszaolvasva a listámat rádöbbenek arra, hogy mennyi minden jó történt velem az ősz folyamán! Amit egyébként ha nem írtam volna le, lehet, (sőt, biztos) előbb-utóbb a feledés homályába merült volna. 







100 dolog, ami boldoggá tett ősszel
09.22.
1. Megkaptam a fizum!
el kéne menni könyvet venni…:-D
09.23.
2. Ma szép idő volt, és sütött a napocska! ^_^ (Londonban élek)
3. Ma pihi van, nincs munka.
09.24.
4.Végre kialudtam magam!
5. A frissen főtt kávé illata belengte az egész házat *-*
6. Főtt kukorica csücsül a tányéromon! :)
09.25.
7. Időben végeztem a munkahelyen :-)
8.Este filmezés Életem párjával <3
09.26.
9.Beszélgetés könyvekről *-* ( A Végzet ereklyéiről)
09.28.
10. Izgalmas könyv olvasása: Holly Black – The darkest part of the forest – Már majdnem a végére értem! 8-) Értékelésem itt: Katt ide!
11. Rajzolgatós este ^_^ ( egy másik kihíváshoz)
09.29.
12. Ma kaptam egy doboz bon-bon-t a párocskámtól *-*
13. Elkezdtem egy új könyvet olvasni: Sarah Addison Allen – Garden Spells
09.30.
14. Almás tejberizs desszertnek :)
15. sajt+szőlő
10.02.
16. Rend és tisztaság van az egész házban ^_^
17. Kajakóma -> délutáni szieszta O:-)
18. Úgy ébredni fel, hogy tudod, van még holnap is egy pihenőnapod.
10.03.
19. Meglátogattam a Waterstones könyvesboltot ^_^
20. Új kincsekkel bővült a gyűjteményem:
Peter Bunzl – Cogheart
Lauren Kate – Unforgiven
Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan – The Midnight Heir – új kiadás
Írás róluk itt: katt ide!
10.04.
21. Dragon Ball Z -> kedvenc karakter Trunks *-* <3
nem érdekel, hogy fiktív karakter! :D
10.05.
22. Tegnap elküldtem egy fan artomat Jamie McGuire írónőnek, és ma külön posztolt is róla! hihetetlenül rendes volt tőle! <3 Lehet, hogy neki csak pár kattintásba került, de nekem sokat jelent! *_* Teljesen feldobta vele az estémet! ^_^ Írtam róla a blogomban. Katt ide:
Poszt olvasása itt
10.07.
23. Sonata Arctica válogatás szól a youtube-n, a szobában kellemes meleg van :)
24. Megy a SuperNatural ezerrel! *-* Ennyi év után is úgy imádom a Sam-Dean párost <3 De Castielt se hagyjuk ki :-D
25. Egy doboz arany ászok söröcske O:-) 
10.08.
26. Fehér csokoládés sütemény *-*
10.09
27. Vanilla Coca cola <3
28. Jamie Campbell Bower és bandájának zsír új videóklippje *-* 

10.11. 
29. Szépséges színes falevelek ^_^ 

30. Új kincsek a polcon: 
Cassandra Clare – Clockwork Angel 
Clockwork Prince 
Clockwork Princess 
Naoko Takeuchi – Pretty Guardian Sailor Moon 1. 
J.K.Rowling – Harry Potter and the Philosopher's Stone 

Itt részletesebb leírás róla: Bevásároltunk, katt ide, ha érdekel
10.12. 
31. Jegyek megvéve, és kinyomtatva a Madame Tussauds Múzeumba, kedden lesz a látogatás. :))) 
10.13. 
32. Ma telefonáltam anyáékkal <3 <3 <3 Olyan jókat tudunk beszélgetni! 
10.14. 
33. Programok szervezése a keddi kiránduláshoz ^_^ ( előttem egy nagy turista térkép, és lelkesen karikázom a fontosabb helyeket xD) 
10.17. 
34. Találkozás Amerika Kapitánnyal, BB8-el , Johnny Depp-el és még sok más emberrel) Madame Tussauds Katt ide a részletes élménybeszámolóért: Madame Tussauds beszámoló, katt ide

35. Sütõtök ízû latte *_* 
36. Egész napos kirándulás a tesómmal :-) 
10.18.
37. Kutyasétáltatás ^_^
10.20.
38. Hazaérni úgy a munkából, hogy még elcsíptem a páromat, ölelgetős-puszilgatós nehezen elengedős mielőtt elindult volna munkába ^_^ 

39. Megérkeztek a cuki SuperNatural Funko PoP figurák! ^_^ <3 Boldogság van! :) 

Megtekinthetőek: Itt!
40. Aero Heavenly – Karamell Mousse (hihi, bűnözzünk egy kicsit!)
41. Jókat pörögni Magnus Bane kalandjain -> The Bane Chronicles 
Minél előrébb vagyok, annál izgalmasabb/jobb a történet! eddig a kedvenc a Vampires, Scones and Edmund Herondale, és a The Midnight Heir. Valamiért ha tudom, hogy Londonban játszódik a történet, és ha benne van legalább egy Herondale, akkor csakis jó lehet az a történet! ;-) Pluszba Tessa és Jem is szerves része ennek a fejezetnek. ^_^ Az egész könyv értékelése: Itt!
10.21.
42. Ma sikerült minden probléma nélkül hazaérni ( a metró is járt rendesen [Piccadily line])
43. Ma van pontosan 12 éve, hogy együtt vagyunk a férjemmel! ^_^ (két éve pedig házasok *-*)
44. Az ébresztőórát egy órával későbbre állítottam, holnap csak 7-kor kell kelni 8-)
45. végre utolértem magam, és írtam az olvasónaplómba 8-)

10.23.
46. Nagytakarítás:pipa! :) Minden csillog és tiszta! O:-)
47. Delain együttes zenéinek a hallgatása ^_^
48. Kedvenc szomszédasszonyomtól kaptam egy szelet csokoládét! :)

10.24.
49. Molyos pro tagság megrendelve ^_^
10.25.
50. Ébresztőóra nélkül kelni fel, frissen és üdén az óra 11:20 felé járt ekkor… :-D 
51. Befejezni a 30 rajzos kihívást, amelyet egész nyáron rajzoltam és tegnap fejeztem be 8-)
52. Ma meglátogattam a HobbyCraft nevű boltot ^_^ Sok szép új kinccsel tértem haza.
10.26.
53. Egy igen fárasztó nap után egy kis kreatívkodás feldobja az ember hangulatát! ;-)


10.27.
54. Egyik igen kedves Barátosném férjhez fog menni!!! és kaptak végre időpontot, lehet vágni a centit! ( és készíthetek valami ajándékot ^_^) Teljesen felvillanyozott a hír! ismerem már azt az érzést, amikor kijössz az anyakönyv vezetőtől, és próbálod elhinni, hogy x nap múlva férjhez mész! *-* <3 
10.28.
55. Sudokuzás ^_^
10.29.
56. Ma kaptam egy csokor rózsát a párocskámtól <3 ^_^
57. gombapaprikás készítése ( és jól sikerült! kaptam egy kis segítséget ;-)*örömtáncot jár*) UPDATE: Mindet megettük, nem maradt másnapra :)
10.30.
58. Epres-fehércsokoládé *-*
59. Eggyel nõtt a feliratkozottak száma a blogomban! :)))
60. régi/új technika kipróbálása: pipa ->karckép *-* 

11.01. 
61. Van Canto – Mission zene meghallgatása ( még mindig magával ragadó *-*)

11.02. 
62. Repülőjegy megvéve *-* decemberben suhanás haza egy villám kiruccanás erejéig->befigyel egy esküvő is ^_^ 
63. Finom frankfurti leves vacsorára nyam-nyam 
11.03. 
64. Új szerzemények ^_^ 

J.K. Rowling – Harry Potter and the Chamber of Secrets 
Amanda Hocking – Kanin – The Complete Trilogy 
Kiki Sullivan – Midnight Dolls Bővebben olvashatsz róla Itt!

65. kiwi ízesítésű joghurt *-* 
66. aktív molyolás a moly-on 8-) zónák böngészése, könyveim ellenőrzése (mindhez megfelelő borítók, olvastam-e, mindent elrendeztem-e a megfelelő polcra… ) 
11.04. 
67. új könyvek felvitele ^_^ -> szívecske a nevem mellett ^_^
68. Regisztrálás a Pottermore oldalra *-* <-eddig én miért nem hallottam róla?

Itt meglesheted Te is: Katt!
69. Kellemes szombat délutáni internetezgetés Snoopys pizsamában ^_^

70.SERASYMPHONY: Sailor Moon Symphony NYC Concert meghallgatása *-*
11.06.
71. Fehér-kék csíkos meleg pulcsi viselése a hidegebb időben
72. egy szép új mamusz *-* és egy új fekete nadrág… :-D 
73. Újra elkezdtem olvasni Kelly Oram – Cinder és Ella könyvét ^_^ <3

Értékelésem olvashatod Itt!
74. Tankcsapda és Depresszió zene szól ma itthon :)
11.07.
75. Cassandra Clare – City of Bones ünnepi kiadású könyvének megszerzése dedikált változatban! *-* Itt olvashatsz róla bővebben: Katt ide!

Ráadásul nem volt kitéve az eladótérbe, de hála a kedves eladónak, külön a kedvemért megnézte a raktárban is ^_^ És végül hozott is ki belőle nekem. Ez a könyvesbolti élmény megkoronázta a napomat! *-* 
76. képek készítése könyvekről :-D 
77. blogom kinézetének megváltoztatása (folyamatban van ) 
11.08. 
78. Párom pizzával várt haza :) minek számolni a kalóriákat? 

79. Within Temptation válogatás hallgatása *-* 
11.11. 
80. Értékelés írása
81. Idézetek felvitele ^_^

Ez egyszerűen csodálatos! *-*
82. Beauty and the Beast – Lindsey Stirling 

83. Megterveztem, hogy mit fogok viselni az esküvőn:-) tél lévén fekete nadrágot, barack színű, csipkés ujjatlan felsővel, és egy most beszerzett kardigánt, ami hosszított, és színben harmonizál a felsőmhöz. :) Meg bokacsizmát és ha otthon megtalálom, egy fekete-szürke-fehér kockás/ha jól rémlik/kabátot. ^_^ 
84. Elkapott a karácsonyi láz! :-) 

11.13. 
85. 100. helyen a molyítás rangsorban! *-* 
86. Red Hot Chili Peppers válogatás hallgatása 
87. Harry Potter és a bölcsek köve olvasása ^_^ 
11.14. 
88. Felmondtam! És minden probléma nélkül sikerült elintézni :) 
89. Könnyű nap volt a mai, időben végeztem, és az idő is enyhe volt ;-) 
90. Belenéztünk youtube-on a Dragon Ball Super-be és egyszerűen zseniális! Imádom a karaktereket, nem változtak semmit! Son Goku meg ugyanolyan gyerek, mint aki mindig is volt. :-D 
11.15. 
91. ma 9-es értékelést kaptam a 10-ből :) 
92. Kinyomtattam a beszállókártyákat ^_^ 
11.16. 
93. Csapolt söröcske -> Black Sheep munka után a kollégáimmal ^_^

11.17. 
94. ma végre ismét elérhető a moly! *-* (Tegnap este sajnos nem tudtam belépni :-( )
95. Az összes kötelező házimunka letudva, párocskám meg megfőzött, így kávéval a laptop előtt mehet a bűntudat nélküli koczkulás! :-D 

96. Vad Fruttik szól a szobában ;-) 
97. Ajéndék kupon beváltva, (Könyvmolyképzős) Rendelés leadva: Boldog! ^_^ 

11.18.
98. Rántott sertés karaj készítése fűszeres sült burgonyával *-*
99. Youtube-os vloggerek videóinak nézése :-) (tetszik, hogy olyan nagy szeretettel beszélnek a könyvekről *-* az ember kedvet kap az ő ajánlásaik hallatán másféle könyveket is elolvasni ;-) Hú, meg milyen jó dolog ez a könyves-meglepetéses-kicsomagolós videó is! :-) )
100. Fehér csokis twix szelet *-*
+101. Köszönöm szépen ezt a kihívást, mert így visszaolvasva döbbenek rá, milyen sok szép és jó dolog történt velem az ősz folyamán! ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések