Cassandra Clare - City of Bones 10th anniversary edition

Már hetek óta vártam a mai napot, ugyanis mától került polcokra Cassandra Clare  - City of Bones ünnepi kiadásban, - a tizedik évforduló alkalmából - kemény fedeles borítóval. Ráadásul a Waterstones könyvesboltnak bevett szokása dedikált példányokat is beszerezni, így elmondhatatlanul mázlistának érzem magam, amiért nekem is sikerült egy aláírt változatot megvennem! :-) Munka után első dolgom volt bemenni a boltba, meg amúgy is már szinte haza járok oda, és akár csukott szemmel is megtalálom a YA szekciót ;-) (2. emelet ) de akárhogy néztem a könyveket, nem jött velem szembe sehol... kétségbeestem, hogy ó, jajj, akkor talán nem érkezett meg... de aztán megkérdeztem az egyik eladó hölgyet, aki nagyon segítőkész volt, mert nem csak a gépen nézte meg, hogy van-e nekik készleten, hanem egyenesen felajánlotta, hogy elmegy és megnézi, beérkezett-e már az új beérkezés! Néhány perc várakozás után kezében néhány példánnyal tért vissza. Voltam olyan boldog, mint egy jóllakott óvodás! nem győztem megköszönni, meg hálálkodni. Az tuti, hogy ez volt a napom fénypontja. Tudom, hogy már este van, és nem a legjobbak a fényviszonyok, de nem bírtam ki, hogy ne fotózzak 1-2 képet... ;-) 

Nagyobb méretért Katt a képre !

A könyv tartalmazza többek között Cassandra Jean rajzait a szereplőkről, 
térképet, a végén a Klávé titkos aktáit is. 

Itt van például Church aktája:


Itt pedig egy videó róla:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések