Tervezz velem!| Hobonichi setup a 2024-es évre!

 Tervezz velem! |Hobonichi a 2024-es évre

1. rész

Jaj, nagyon Imádom ezt a szakaszt! Még teljesen új, nincs benne semmi személyre szabott, és tele vagyok ötletekkel! *-* 

Úgy gondolom, akkor kell nekifogni, amikor a leginkább van hozzá hangulata az embernek. Lehet ez hónapokkal használat előtt, de akár az adott héten is ki lehet dekorálni az adott tervezőt, füzetet, naptárat, stb. 

És tájékoztatásul közlöm, hogy tavaly ilyenkor* már júniusig kész voltam a HP-rel...😅 május volt, amikor az alap dolgokat nyomtattam ki, tettem bele! :D Szóval most magamhoz képest "késésben" vagyok... :D )

*(oké, első körben június volt, amikor ezt a posztot terveztem írni, aztán meg ráfelejtettem, szóval most valóban késésben vagyok... :D)🙈

Bal oldalon van az idei tervezőm a Happy Planner, mellette két matricákkal teli füzet, és a Hobonichi, amely arra vár, hogy elkészüljön a 2024-es évre! 

Kezdjünk is bele! 😎
A fedlap szinte könyörög, hogy ragasszam rá a kis kedvenc matricáimat! :D 

Fedlaphoz felhasznált dolgok:




Die cut stickers: Papershire, Thecoffeemonsterzco
2024 matrica: tcmc
Rendeltem még hozzá egy átlátszó védőfóliát amazonról. Midori márka, és tökéletesen passzol a hobonichihez.

Az elmúlt évek alatt sokféle oldalt használtam, de rá kellett jönnöm, hogy nem mindegyiket használom ki maximálisan. Amik viszont egész biztosan hasznosak számomra, azok ezek:
Éves bontás: Látni a fontosabb teendőket, időpontokat. 
Naptár: Itt jelölöm majd, hogy mikor kapom a fizetést, illetve hogy mikor megyek szabadságra.
Újítás a korábbi évekhez képest, hogy itt összevontam az éves bontást és a szülinaposok listát


Miután ez kész, jöhet a hónapjelölő :) Szintén tcmc. Helyes kis fülecskék, hogy tudjam, melyik hónap mikor kezdődik. :)




A belső része a lapnak az eleje és a vége is kapott dekorálást:


Az elején ez a tcmc Fairy témájú vellum papírt használtam fel virágmintás washival, és egy cuki Papershire matricával. A hátulja egy tasak, ami szintén tcmc-s. (Jó sok dolgot fogok még tőlük felsorolni, ezlrt is a rövidítés)



Az éves bontás első fele :) 

Hónapok nevei: Sarah Holden Interiors -etsy shop, még évekkel ezelőttről maradt. így most jött el az ideje felhasználni!
Washi Tapek: tcmc
.
.
.
.

Folytatása következik! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések