2023 számokban | avagy az év végi értékelés

🥳No, lássuk az idei évi statisztikákat! :) 🥳


  📖 Olvasott oldalak idén:  (Molyos statisztika)

15198

📖 Olvasott könyvek idén

49

Mint minden évben, így idén is az 50-et céloztam meg. 😇 Az a fránya uccsó olvasmány nem akaródzik befejeződni, így átviszem januárra... (velem van a baj, nem a könyvvel. Csak nem tudok több időt szánni rá) De talán jövőre sikerül! :) 


📖 Ebből angol nyelvű:  

34


📖  Magyar nyelven 

16


Idén ügyesebb voltam, és több magyar szerző könyvét is sikerült elolvasnom. :) Plusz vettem még újakat is. Hála a modern technikának már e-könyveket is lehet venni bárhonnan a világon. Idén pl. a könyvmolyképző webshopjából vettem több alkalommal is. 

📖 Ezekből ennyi volt e-könyv:

19


📖 Hangoskönyv:

1

Idén csak egy hangoskönyv került a kezeim közé, ő pedig nem más, mint Matthew Perry: Friends, Lovers, and the Big, Terrible Thing volt. 


📖 Idei legszebb borítójú könyv(ek):

  • Róbert Katalin: Keresd ​az igazit!
  • Catherine Doyle · Katherine Webber: Twin ​Crowns (az eredeti tetszik jobban, de a FairyLoot változat is meseszép)
  • Sarah J. Maas: Kingdom ​of Ash (a régi borítós, amelyiknek fehér a háttere. ISBN: 9781408872918)
  • Rácz-Stefán Tibor: Éld ​át a pillanatot! (régi borítós)


📖 Ha ki kellene emelnem néhány könyvet, ami különösen tetszett, az olvasmányaim közül, akkor ők volnának:


JAN. | Ali Hazelwood: The Love Hypothesis

FEB. | Sally Thorne: The Hating Game 

MÁR. | Sarah J. Maas: Queen of Shadows

ÁPR. | Leigh Bardugo: Crooked Kingdom

MÁJ. | Róbert Katalin: Keresd ​az igazit!

JÚN. | Cassandra Clare – Wesley Chu: The Lost Book of the White

🥳 JÚL. | Catherine Doyle – Katherine Webber: Twin Crowns 🥳

AUG. | Marissa Meyer: Stars Above

SZEPT. | Sarah J. Maas: Empire of Storms

OKT. | Sarah J. Maas: Tower of Dawn

NOV. | Ashley Elston: First Lie Wins

DEC. | Rácz-Stefán Tibor: Éld át a pillanatot!



És bár nagyon nagyon szuper és eltérő zsánerű könyveket volt szerencsém olvasni, végül a 2023-as év kedvenc könyve a Catherine Doyle – Katherine Webber: Twin Crowns lett!🥳


📖 Idén  45 db könyvet vettem/kaptam :) (ismét volt vegyesen e-könyv, puha, illetve keménytáblás könyv is, valamint több mesekönyvvel is gyarapodott a gyűjteményünk) Viszont idén átvariáltam a molyos polcomat, és azokat a könyveimet, amelyek megvannak puha/keménytáblás és e-könyv változatban is, csak egyszer vettem fel a könyvtáramba, alá megjegyzésként pedig odaírtam az e-könyv adatait. 

📖 ebből 27 db angol nyelvű/

18 db a magyar nyelvű. Jövőre is igyekszem több magyar író könyvét megvenni. ❤ Részben a mesekönyvek miatt is nőtt ez a szám, de egyáltalán nem bánom! :)

📖 ebből 5 db arc példány volt a NetGalley jóvoltából. 

📖 ebből 21 db e-könyv. 


📖 jelentkezéseim kitüntetésekre (és hogy hol tartok)

Kitüntetés                                         Olvasások 2023

Amerikaiirodalom-rajongó · címke ·   262/400 66%

Gyermekkönyvrajongó · címke ·  21/300 7%

Jamie McGuire · lista 11/20 55%

Kalandregény-rajongó · címke ·         16/200 8%

Leigh Bardugo · lista                         5/8 63%

LMBTQ-könyvrajongó · címke ·         16/200 8%

Sarah J. Maas · lista                          15/16 94%

Stephenie Meyer · lista                         9/10 90%

újabb elemek a listán:

Karácsonyrajongó · címke · 7/100 7%


Összehasonlításképpen itt van a 2022-es verzió: 👀


Kitüntetések, amelyekre büszke vagyok:

  • Cassandra Clare kitüntetés ·No, ezért igazán meg kellett dolgozni, de megérte! |július 1.
  • 300 nap olvasás 2023-ban/ október 27-én |tavaly november 24. 
  • 10000 oldal 2023-ban /október 28-án |tavaly november 23. 
  • Több mint nyolc éve moly /október 6. ^_^
  • 15000 oldal 2023-ban /december 28. |tavaly nem sikerült elérnem ezt a számot.


GoodReads tények:



Itt is az 50-et adtam meg. Eszerint elértem az ötvenet. ^_^ 
Az adatok kissé el fognak térni a molyostól. Volt pár könyv, ami molyon nincs fent, de nem éreztem szükségét feltenni. 

17,265

pages read
50
books read

Kindness is Magic by Dubravka Kolanovic
Shortest Book
24
pages
The Countenance Trilogy Boxed Set by Addison Moore
Longest Book
1,022
pages

Average book length in 2023
345 pages

My average rating for 2023
 
4.1


The Love Hypothesis by Ali Hazelwood
Most Shelved
2,563,172
people also shelved


Peppa Pig by Peppa Pig
Least Shelved
1
people also shelved



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések