100 dolog, ami boldoggá tett nyáron – 2023

 100 dolog, ami boldoggá tett nyáron – 2023


/június 01-től augusztus 31-ig/


1. Ettem végre dinnyét! <3 06.24.

2. Fehércsokis magnum jégkrém *-*

3. The Lost Book of the White olvasása

https://www.instagram.com/p/CtXY5paLbEM/


4. Bepótoltam pár olvasmányom értékelését

5. lakás felporszívózva, és felmosva *-*

6. Ablakpucolás kéééész! <3

7. Új szerzemény: Hobonichi Techo Cousin *-*


8. Blogolás

9. Addison Moore: Evanescent olvasása

10. Vettem védőborítót az új planneremhez.

11. Icipicit enyhébb idő. Bár még így is 25-26°C van a lakásban. 06.26.

12. Sétálás busz helyett :) 06.27.

13. Szuper jó és stresszmentes műszak! 7.5 rollikocsinyi dolgot töltöttem ki a polcokra, juhéééé :D a bolti munka felér egy edzőtermi edzéssel :D 06.27.

14. Megérkezett az első szettem a Tombow filctollak közül. Tombow ABT Dual Brush Pen – Pastel (Pack of 6) névre hallgat. A winsor&newton filceim egy részét le kell cserélni, mert elkezdtek kifogyni. Így tesztelésként kipróbálom a fent említett csodát :) Első körben a pasztell árnyalatokat választottam. *-* 06.28.

15. Frissen mosott ágyneműben alvás *.*

16. Ma láttam egy hattyú családot munkába menet. ^_^

https://www.instagram.com/p/CuDVHKGoT9P/

17. Megérkezett az összecsukható asztalom! *.* 06.29.

18. Húúú, de mázlim volt ma! Instán láttam, hogy Cassandra Clare idén is jön turnézni a UK-be októberben! És sikerült jegyet venni! Olyan opciót választottam, hogy jegy+a könyv. /Sword Catcher. Októberben fog kijönni./ 06.29.



19. Cassandra Clare kitüntetés megszerzése! *-* (104.) 07.01. Na, ezért jól meg kellett dolgozni! :D De abszolút megérte! ^_^

20. The Witcher nézése 07.01.

21. Rendeltünk pizzát

22. Megint jégkrém, de most fehércsokis-kekszdarabkásat választottam *_* (magnum)

23. Bex Hogan: Venom olvasása

24. Ben & Jerry jégkrém Sundae Cookie Vermont-ster

25. Játszótéri mókázás Noncival ^_^ A csúszdázás volt a tuti befutó ^_^

26. Video chat ancimékkal *-* <3

27. Tracy Wolff: Crave olvasása

28. Táncos lábú a kislányunk! Amint meghallja, hogy megy egy pörgősebb zene, azonnal táncolni kezd! *-* Szuper cukiiiii <3

29. Vettem egy nagy tároló dobozt, amibe Nonci plüssei beleférnek :D

30. Catherine Doyle – Katherine Webber: Twin Crowns olvasása

31. Esőillat! *.* 07.17.

32. Nonci mondogatja, hogy kávé!!! *.* aw

33. 200 nap olvasás 2023-ban kitüntetés (16.) 07.19.

34. Ambrosia (Frost and Nectar Book 2) £0.99-ért UK-s amazonról. 07.22.

35. Caramel brownie party jégkrém *.* (caramel ice cream with brownies, chocolate cookies & a salted caramel swirl) 07.23.

36. Nonci drágám segített kipakolni bevásárlás után! *.* Olyan kis ügyes!

37. Eurovíziós dalok hallgatása

38. Happy mail a Little Bloom Paperie-től

39. Pár új szín kiválogatása az új filctoll gyűjteményembe *.* (új kincsesbánya a purepens webshop) Egyenként érdemesebb megvenni, mint szettben.

40. Noèmi ~80 centi magas! :D vettem egy falmatricát, ami nagyon megtetszett neki, azóta folyton odaáll, és kéri, hogy nézzem meg, hogy milyen magas! :D

41. Egy nagy doboz meglepi èrkezett hozzánk otthonról *.* 07.28.

42. Nonci kapott tőlünk egy cuki teázó szettet :) nagyon tetszik neki ^_^

43. Kétéves lett a kislányunk! *.* 07.29. Anyukámnak is ma van a szülinapja! <3

44. Mackó formájú csokitorta nyam nyam… nem igazán ízlett az ünnepeltnek, úgyhogy anya és apa ette meg XD

45. Life in the UK könyv megvéve. *-* 3 db-os szett, útmutató, kérdéssor, minden, ami kell az angol állampolgársághoz. ^^

46. Lopott szavak hallgatása ^_^

47. Kihúztam a szemem a kedvenc színű szemceruzámmal <3 (türkizkék színű)

48. awww, szuper cuki pillanat: Noncika a fürdőszoba előtt várja apát, hogy kijöjjön <3 *-*

49. Videózás uncsitesóval ^_^ avagy a baba chat <3

50. Idézetek felvitele az aktuális olvasmányaimhoz ^_^

51. Írtam egy rövid szösszenetet a mini journalomba. :)

52. Spotify-on zenehallgatás 80-as évek, swing, metal, régi kedvencek… :)

53. Fehércsokis Kókusz rúd *-* + pilóta keksz ^_^ párocskámnak vettem, mert imádja! Elmagyarázta nekem, hogy hogyan kell helyesen enni a pilótakekszet <3 szupercukiiiii *-*

54. Emily Thiede: This Vicious Grace e-könyv meszerzése amazonról 0.99-ért.

55. Margaret Rogerson: The Mysteries of Thorn Manor e-könyv megszerzése 0.99-ért amazonról. *-* 07.31.

56. Emlékkönyv frisstíés <3 (Noncié) Képek válogatása, kinyomtatása. :)

57. Délelőtti szundi.

58. Dicsérő szavak vásárlóktól. Kár, hogy a főni sosem hallja ezeket XD

59. Kivételesen gyorsan haladok az aktuális olvasmányommal! *.* Róbert Katalin: Kezdjetek el èlni! (tesóval közösen olvasós :))

60. 25 könyv 2023-ban kitüntetès (6248.) 08.04.

61. Marissa Meyer: Fairest olvasása

62. Nonci már tud puszit dobni *_*

63. tcmc rendelés :) szülinapi akció volt az oldalon!

64. Savage Garden hallgatása <3

65. Még az előtt haza sikerült érni, hogy elkezdett volna esni az eső! Még szerencse, mert muszáj volt bevásárolni!

66. Marissa Meyer: Stars Above olvasása

67. Kezdek kigyógyulni a megfázásból. [[úgy-ahogy XD]] Legalább már kapok levegőt az orromon! Yay!

68. Készítettem bolognai spagettit. :-P

69. Csendes a ház. Kicsi alszik, anya ül a laptop előtt, és kortyolgajta a kávéját. Kivételesen még kintről sem szűrődik be semmi zaj. *feel okay.*

70. Cameo Renae: Tethered Wings olvasása

71. Szuper izgi! Úton van a június elején megrendelt csomagom!!!!! Lesz benne egy tolltartó, *khm, még nincs elég itthon…* egy nyomda szett, és 3 washi tapeeeee ^_^

72. Hú, sikerült vennem egy ugyanolyan mintájú bullet journalt, mint amibe az olvasásaimat is vezetem! *-* Még hozzá £8.00-os álom áron! Nem tudom, otthon mennyibe kerülhet egy sima bujo, de itt kint ez egy nagyon jó ár érte, főleg, hogy még a minősége is kiváló! <3 (Papershire, ha valakit érdekel! ;-) link: https://papershire.com/collections/journals )

73. Nyomtattam ki pár könyves képet, amit majd beragasztgatok az olvasónaplómba. :)

74. Picit sikerült utolérnem magam a könyves értékeléseimmel kapcsolatban. (nem kéri senki számon, de én szeretem úgy megírni őket, ahogyan haladtam velük, és nem random módon.)

75. Játszottam a Burger Shop2-vel ^_^"

76. Sarah Ready: Ghosted arc példány a NetGalley oldaláról :) Készítettem molyos adatlapot is neki, már jóváhagyásra vár. 08.14.

77. Az érzés, amikor sikerül mind a hat tojást megpucolni mindenféle probléma nélkül! *.*

78. Mini rendelés etsy-n. (Fortune seal, 40% kedv.)

79. Mazsolás édespogi *-*

80. „Elénekeltem” néhány kedvenc dalomat a kislányomnak XD (spotify-on lehet feliratot bekapcsolni a zene mellé :D) És bár totál hamisan szólt a hangom, én szuperül éreztem magam! Noémi meg nem adta jelét annak, hogy unta volna a műsort…

81. Sok-sok keresgélés után végre találtam megfelelő méretű mikrós edényeket. A régiek már nagyon el vannak használódva, így már esedékes volt a csere.

82. Ezer évig kerestem az egyik kedvenc webshopom oldalán, hogy hol van az a fül, amire kattintva beválthatod a pontjaidat… És VÉGRE!!! Megtaláltam! *-* Szóval pontok beváltva és levásárolva, juhhhú! ^^ (WendyPrints) 08.19.

83. Sokkal korábban ért ide a washi tape szett, mint amikorra ki volt írva! Élőben nagyon cuki! *.*

84. Írtam két értékelést is a NetGalley oldalra, mert így nagyobb eséllyel adnak arc példányokat.

85. Igazam is lett, mert bár egy könyvet elutasítottak, de a másodikra már rábólintottak! *.*

Sally Page: The Book of Beginnings (már feltettem molyra az adatlapját is.

)

86. Sarah J. Maas: House of Flame and Shadow előrendelve!!! *.* Nehéz szülés volt, de sokadik nekifutásra sikerült megrendelni! Digitális aláírás lesz benne. Januárban fog megjelenni. Woohoo! *.* {{ Bloomsbury, London, 2024

848 oldal · keménytáblás · ISBN: 9781526668233 · Illusztrálta: Carlos Quevedo · Megjelenés időpontja: 2024. január 30. }}

87. Elle Kennedy: Good Girl Complex 0.99-ert az amazonról :) 08.24.

88. 8 éve házasok! ^_^

89. Lucifer nézése :D Kész ez a csávó :D

90. Ránk szakadt az eső, de legalább voltunk kint a friss levegőn. Baba száraz maradt, thanks to anya, anya meg nos, még a hajából is folyt az esővíz… XD

91. Caramel macchiato *.*

92. Nonó azt kezdte el mondogatni, hogy baby baby *.* megzabálom!

93. A papershire új témájának a kávét választotta! Hú, és nagyon szép dolgok vannak benne! *.* Alig várom, hogy ideérjen a képeslap! <3

94. Sikerült utolérnem magam a babás bullet journallal kapcsolatban. Hurrá :D Végre elrakhattam a polcra. (mindig halogattam, hogy majd nekiällok, és befejezem, de sosem volt rá időm)

95. Már nagyban agyalok, hogy milyen legyen a dekoráció az új olvasónaplómban! *.*

96. Georgia Summers: The City of Stardust könyve meglett arc példányban! *-* OMG az a borító!!! Ha feleannyira jó a történet, már megérte jelentkezni érte a NetGalleyn! 08.29.

97. Cameo Renae: Gilded Wings olvasása. Csapassuk! :D kíváncsi leszek a végére, no meg idén leakarom darálni :D

98. Bartos Erika: Bogyó és Babóca könyv megszerzése a Paprika boltból *.* 08.30. A kislányom biztos fog neki örülni! ^_^ UPDATE: örült neki bizony! :)

99. Egyre gyakrabban és egyre több mindent mondogat a kis drágaságunk! ^_^ Alig várom, hogy értelmes mondatokban beszéljen! <3 Biztos lesz sok vicces megjegyzése! :D

100. Random vásárlás, természetesen papír-írószer webshopból :D (Suteki stickers) (08.31.)

...

Kapcsolódó könyvek: Bartos Erika: Bogyó és Babóca · Life in the United Kingdom · Elle Kennedy: Good Girl Complex · Emily Thiede: This Vicious Grace · Margaret Rogerson: The Mysteries of Thorn Manor · C. N. Crawford: Ambrosia · Cassandra Clare: Sword Catcher · Sarah J. Maas: House of Flame and Shadow · Sarah Ready: Ghosted · Sally Page: The Book of Beginnings · Georgia Summers: The City of Stardust

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések