Stationery Haul: Avagy mutasd az új szerzeményeid!

 Idén nem igazán mutattam meg, hogy milyen kincseket szereztem, de a nyáron rendelt dolgokat összeszedem egy csokorba! Nem meglepő módon a kedvenc webshopjaimból érkeztek Happy Mailek. ^_^

🖉🖋🖊

🌸Papershire🌸

Beváltottam a pontjaimat, így alig kellett csak kiegészítenem. :)

Aug. 19-én kaptam meg.


Jobb szélen a két képeslap, és az alsó sor jobb oldali matrica freebie volt. :)

A rendelés tartalma:

Mother's Day Doodle Stickers × 1

OMG Doodle Stickers × 1

Bunilla Stars Black A5 Dot Grid Journal × 1


🖉🖋🖊

🥔TheCoffeeMonsterzCo🥔

Innen két csomagot is várok. :D Az egyik előrendelés volt még júniusban, (itt az ajándékutalványomat váltottam be, amit a cuki férjecskémtől kaptam :D) a másikat nem régen rendeltem. Itt volt 20% kedvezmény, mert Helen születésnapja volt. :) 


Az előrendelt csomag tartalma:

Aug. 29-én ért ide.

A képeslap és a mini matrica sample freebie volt. ^_^


PREORDER Emoti Stamp Set Vol.5 × 1



PREORDER Matcha Green Emoti Stationery Pouch × 1



PREORDER Classic Animal Onesies 2.0 Washi Tape - 15mm × 1

PREORDER Concrete Jungle Washi Tape - 1" × 1

PREORDER Reading & Resting Washi Tape - 15mm × 1


❤❤❤



Helen születésnapi akcióján rendelt dolgok:

Aug. 21-én ide is ért!


Az alsó képen a képeslap és a mini matrica sample freebie volt. És egy szuper cuki mintás zacskóba volt csomagolva! *-* 


A csomag tartalma:

Bedroom in Emoti Land - Reusable Sticker Album × 1

Assorted Sticky Notes No.1 × 1

Accomplishment Emotis × 1

Get Your Ducks in a Row × 1


🖉🖋🖊

🕮Every Minute a Story🕮

Az emas van leginkább "elhanyagolva" nálam, de őket is nagyon szeretem. Csak pl. ha matricán kívűl mást is szeretnék venni tőlük, akkor nagyon sokba kerül a szállítási ktg... De ennek a washi tape szettnek nem tudtam nemet mondani... Milyen szuper volna, ha nekik is lenne viszonteladójuk szerte a világban! Vagy legalább itt a UK-ban!


A rendelés tartalma:

Augusztus 22-én ért ide.

A képeslap és a mini matrica sample freebie volt. :)

Never stop reading, rainbow books washi | LIMITED STOCK! LIMIT: 2/order × 1




🖉🖋🖊

🌸WendyPrints🌸

08.30-án ideért ez is. :)




Innen ezer éve nem rendeltem semmit. Részben azért nem, mert volt egy hosszabb szünet, így nem voltak nyitva. No meg jó nagy fejtörést okozott, mire megtaláltam azt a fület, ahol megnézhettem a pontjaim számát, és ahol beválthattam azokat. De jelentem, sikerült! :D


A rendelés tartalma:

GLITCH - Bloom, SMALL (4x6 inches), Reusable Sticker Book


🖉🖋🖊

🎁Fortune Seal (etsy)🎁

Náluk is vásároltam már 1-2 alkalommal, így betértem most is, miel 40% kedvezmény volt mindenre! Most őszig lesz egy nagyobb szünet, így a bolt zárva tart augusztus 20-tól. 



A rendelés tartalma:

Aug. 23-án ide is ért. :)

Fantasy Floating Whales & Clouds Washi Masking Tape For Scrapbooking Journal DIY Paper Projects

Quantity: 1

Book Case Themed Foil Washi Masking Tape Japanese Tape For Scrapbooking Journal DIY Paper Projects

Quantity: 1

Csodaszépek ezek a washi tape-k! ❤❤❤

Beautiful Space Themed Foil Mini Sticker Stamps For Scrapbooking Journal Planner Stickers

Quantity: 1


😍😍😍



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések