Kedvenc könyveim, amelyeket szívesen látnék megfilmesítve

 Kedvenc könyveim, amelyeket szívesen látnék megfilmesítve



Azt hiszem sokunk álma és rémálma is egyben, amikor egy-egy kedvencét megfilmesítik. Álom, mert végre megcsodálhatjuk a kész művet, és sok fangirl pillanatunk lehet - jó eseben persze. - Vagy rémálom, mert teljesen máshogyan képzeltük el, mint ahogyan azt ők megvalósították. 

A Goodreads oldalán találtam egy listát, amihez a tagok adnak hozzá olyan könyveket, amelyeket szívesen látnának film/sorozat formájában. Ezt a listát IDE kattintva meglesheted! (Még lehet rá szavazni.) Ez a lista adta az ötletet, hogy készítsek egyet én is. :) Alább összeszedem, hogy én milyen könyvek megfilmesítésének örülnék. Valamint szó lesz a már filmvászonra vitt kedvencekről is.

❤ Első ilyen nálam a Cinder és Ella. Bár már több alkalommal is szóba került a könyv filmvászonra kerülése, eddig még nem történt konkrét előrelépés. Korábban válaszolt egy ezzel kapcsolatos kérdésre. Azóta már más a weboldalának a címe, így linket nem tudok csatolni. 

Q: Will you make movies out of your books?/ Készülnek majd filmek a könyveidből?


A: Working on it! My agents are hard at work shopping my titles around Hollywood. Currently I have optioned the film rights for Cinder & Ella and have a producer working to get Girl at Heart picked up. This doesn’t guarantee the books will actually be made into films, but it’s a huge first step. Fingers crossed and I’ll definitely let you guys know if/when I have more news./

Dolgozom rajta! Az ügynökeim keményen dolgoznak, hogy megvegyék a címeimet Hollywoodban. Jelenleg a Cinder és Ella filmjogait választottam ki, és van egy producer, aki a Girl at hearton dolgozik. Ez még magában nem garantálja azt, hogy a film valóban el is készül, viszont nagy előrelépés. Szorítsatok, és amint meg tudok valami újat, tudatni fogom veletek.


Mindenesetre nálam Tom Holland és Zendaya lenne a tökéletes páros! Ugye, nem vagyok vele egyedül? Az írónő is összeállította még korábban a saját dream cast-jét. Link volt, de változott azóta az oldala. :/

Az írónő új weboldala: https://kellyoramauthor.com/


❤ A következő ilyen Cassandra Clare árnyvadász univerzuma. Mivel már a Végzet ereklyéit filmen - A végzet ereklyéi - Csontváros (2013) - és sorozat formájában -  Árnyvadászok: A végzet ereklyéi (2016–2019) - is láttuk, én nagyon szívesen megnézném a Pokoli szerkezeteket és persze az összes idetartozó sorozatát! (Gonosz Fortélyok, Utolsó órák, A legősibb átkok, Bane krónikák, Az árnypiac kísértetei, Történetek az Árnyvadász Akadémiáról és a még nem megjelent The Wicked Powers sorozatot) 

Egyébként a Pokoli szerkezetekről már korábban tárgyaltak is, (egész pontosan 2013-ban a Csontváros film után a Constantin Film producerei, de mivel az nem hozta azt a sikert, amit vártak tőle, így nem lett belőle semmi) de eddig nem történt előrelépés. Annyit lehet tudni, egy 2020-as bejegyzésből, hogy a Constantin Film egy Infernal Devices adaptációt készít a BBC Three számára.

Cassandra Clare a weboldalán arra a kérdésre, hogy a Pokoli Szerkezetekből készül-e film, ezt válaszolta:

Is the Infernal Devices going to be a movie?

The Infernal Devices has been optioned as a film project by the same people who optioned The Mortal Instruments, and is currently in the early stages of development. I’m looking forward to seeing a screenplay./

Az Infernal Devices-t ugyanazok az emberek választották filmprojektnek, akik a The Mortal Instrumentst és jelenleg a fejlesztés korai szakaszában van. Már nagyon várom a forgatókönyvet.


Hush, Hush | Becca Fitzpatrick

Szerintem nem vagyok vele egyedül, aki szeretné viszontlátni Norát és Patch-et, - vagy Foltot akik magyarul olvasták Becca Fitzpatrick könyvét. - *_* A jó hír az, hogy már van imdb adatlapja a filmnek. Pre-production/gyártásban van. A főszerepeben Liana Liberato és Wolfgang Novogratz lesz látható. 


Ezeket látmám még szívesen megilmesítve:

Throne of Glass | Sarah J. Maas

Volt már róla szó korábban, hogy sorozat készülne a ToG-ból, és a sorozat negyedik kötetének a címét (Queen Of Shadows) viselte volna, de nem jutottak előrébb. forrás.  A Court of Thorns and Roses sorozatnak nagyobb esélye lehet, de egyelőre nincs új hír felőle. 

Cinder | Marissa Meyer 

Animációs filmet fognak készíteni belőle. Kíváncsian várom!

(IG: Heartless musical) Musical formájában már elérhető a Heartless! <3

❤ Unearthly | Cynthia Hand

❤ Angelfall | Susan Ee

❤ Kingdom of the Wicked

❤ The Cruel Prince | Holly Black

❤ Párválasztó Selection| Kiera Cass 

Filmet terveztek forgatni belőle, de végül nem lett belőle semmi. 


Ezeket a filemeket/sorozatokat várom nagyon!

❤ The Flatshare/az ágybérlő

❤ Shadow and Bone/Árnyék és csont

❤ Đ&Đ


Ezeket már olvastam és láttam:

❤ Twilight

Imádtam! De én inkább team Jasper vagyok :D


❤ A burok (2013) The Host


❤ Egy boltkóros naplója (2009) Confessions of a Shopaholic

Zseniális volt! :D


❤ the DUFF


❤ Két lépés távolság

Nagyon mély nyomot hagyott bennem ez a film!


❤ After/Miután


❤ Divergent/a beavatott


❤ Szerelmünk lapjai

Egyik nagy kedvenc!


❤ Fallen kitaszítva


Harrison Gilbertson remekül hozta Cam szerepét, Jeremy Irvine/Daniel nekem valahogy sótlan lett. Nekem tetszett a film, bár tény és való, hogy nem volt átütő sikere. 

❤ Beautiful Disaster 

Nos, nekem a szereplőválogatás nem jött be sajnos. Maga film egy vérszegény változata a könyvnek. Ha ettől eltekintünk, akkor egy egyszer nézhetős film. 


❤ Vámpírnaplók (2009–2017) The Vampire Diaries

Szerettem nagyon a sorozatot, de a közepe-vége fele nagyon ellaposodott. 


❤ Trónok harca (2011–2019) Game of Thrones

Izgalmas volt. Itt tanultam meg, hogy nem szabad senkit sem megkedvelni...


❤ Amnézia (2014) Before I Go to Sleep/S. J. Watson

Mielőtt ​elalszom

A hideg futkosott a hátamon! Nagyon jó volt!


Ezeket csak filmváltozatban láttam:

❤ A fiúknak, akiket valaha szerettem

❤ Vámpírakadémia (2014)

❤ Kissing booth /A csókfülke

❤ The Witcher

❤  The Hunger Games


Nektek van kedvencetek a fenti felsorolásból? 👀❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések