Olvasónapló| 2023

Az egyik kedvenc év eleji tevékenységem, amikor frissíthetem az olvasónaplómat. *-* Ráadásul  a tavaly elkezdett bullet journalomban még bőven akad hely, így még helytakarékos is.😎



A tavaly készített könyvespolcomról volt egy másolatom, így idén is ide fogom gyűjteni az elolvasott könyvek címeit. (ezért nincsenek az odanyomdázott könyvek kiszínezve) Ezúttal máshogyan dekoráltam, színeztem, matricáztam. :D Az eredmény most is nagyon aranyos lett! *-*



A könyespolc lakói a Papershire, TheCoffeeMonsterzCo és az Every Minute a Story webshopokból vannak. A könyvmolyos washi tape és a csillagos-szíves nyomda is tcmc-s, míg a keskeny washi a Colourful and co és a Tillie Journals közös munkájának az eredménye. 

A 2023-as feliratot a tavaly (vagy az előtt?) szerzett TheCoffeeMonsterzCotól vettem, 2022-től egészen 2025-ig elvagyok látva ^_^

Mint a korábbi években, így ezúttal is az  50 elolvasott könyv a kitűzött cél év végéig. Tavaly majdnem sikerült is, mindössze 8 hiányzott a cél teljesítéséhez. 

A random TBR listám sikeresnek bizonyult tavaly, de most nagy fába vágtam a fejszémet, mert jó alaposan utánajártam a molyon vezetett könyveimnek, és onnan válogattam ki azokat, amik nagy valószínűség szerint elolvasásra fognak kerülni idén! 🤞



Egyelőre még ötleteket keresek az idei olvasónapló havi bontásához. 👀Azt már elhatároztam, hogy a tcmc ingyenes havi napárok ezúttal nem az aktuális hónap olvasmányai alá fognak kerülni, hanem egyenesen a fedlapra! :) A többi még marad a régiben, legalábbis amíg nem találok valami szuper elrendezési technikát. 





Természetesen van matricám az olvasónaplómhoz is! Így tudtam jelölni a Happy Planneremben is, hogy olvasónaplót dekoráltam! :D És még ezt a mini naplót is dekoráltam! :D 

alma


alma

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések