Muti, mit olvasol! |Január 2.0.

📖 Alexandra Bracken: Lore



Második olvasmányomnak az Alexandra Bracken: Lore című könyvét választottam. Tetszik ez a modern köntösbe bújtatott görög mitológia. Eddig körülbelül az olvasmány 15%-ánál járok, és nagyon kíváncsi vagyok a végkifejletre. 

Könyvinfók

 Quercus Children's Books, 2021 

444 oldal · ASIN: B08KXRMWJJ


Fülszöveg kedvcsinálónak:


Egy ​múltbeli lázadás büntetéseként kilenc görög isten arra kényszerül, hogy halandóként járjon a földön, és ősi vérvonalak leszármazottai vadásszanak rájuk, akik mindannyian meg akarnak ölni egy istent, hogy megszerezzék isteni hatalmukat és halhatatlanságukat. Réges-régen Lore Perseous elmenekült ebből a brutális világból, miután családját egy rivális vonal szadista módon meggyilkolta, és hátat fordított a vadászat örök dicsőségéről szóló ígéretnek. 

Évekig elhessegette a bosszú gondolatát a férfi – immár isten – ellen, aki felelős a halálukért. Ám amikor a következő vadászat New York City fölött hajnalodik, két résztvevő a segítségét kéri: Castor, Lore rég halottnak hitt gyermekkori barátja, és a súlyosan sebesült Athéné, az utolsó eredeti istenek egyike. Az istennő szövetséget ajánl közös ellenségük ellen. De Lore döntése, hogy sorsát Athénéhoz köti, és újra csatlakozik a vadászathoz, halálos árat követel – és talán még mindig nem elég ahhoz, hogy megállítsa egy új isten felemelkedését, akinek hatalmában áll térdre kényszeríteni az emberiséget.



Nagyon minimálisan dekoráltam csak, szerintem részben azért, mert a könyv is világos színű. Maga a borító nekem nem annyira tetszik, de sok jót hallottam róla, így muszáj volt adnom egy esélyt neki. :) (Amazonon sikerült £0.99-ért megvenni még tavaly. ^_^)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések