Olvasónapló a 2022-es évtől kezdve

 Már hagyománynak számít, hogy minden évben megtervezem a következő évre az olvasónaplómat. Ez azóta van így, mióta a FairyLoot egyszer egy szuper hasznos olvasónaplóval lepett meg bennünket az egyik dobozában. :) Azóta totál függő lettem! XD

Igazából egy szimpla füzet is tökéletesen megteszi, a többi már részletkérdés. Amit én felhasználtam eddig hozzá:



Bullet Journal (azért is jó, mert nem kell évente újat készíteni, mert ismerve az olvasási tempómat, jó pár évig el leszek vele  ^_^ és még helytakarékos is!) Ez a cuki nyuszis a Papershire webshopból van.

Vonalzó

❤ olló

nyomda szettek (könyv formák - fuchsiatreestudio; csillagos függők és a naptár a könyvespolcon - thecoffeemonsterzco)

matricák (thecoffeemonsterzco, Ashley Ann Laz, Every Minute a Story és Papershire)

filcek

❤ ceruza, toll, stb.



Az első oldalt egy szuper aranyos tcmc képeslappal dekoráltam ki, és a szintén tcmc-s washi tape-pel, rögzítettem, ami kávé témájú, és imádom! (na jó, a tcmc-nél kb. mindent is imádok!) A következő oldal amolyan bevezető lapocska, rajta a Reading Journal felirat ^_^ Itt hasznátam néhányat a könyves nyomdaszettből, majd kiszíneztem a winsor&newton plusz egyéb filceimmel. Volt korábbról egy tcmc-s könyves témájú matricám, azt is felhasználtam. Köréjük csillagokat és pontokat rajzoltam.




A következő oldalon egy könyvespolc kapott helyet és ez a kedvencem a naplóból. *-* A könyvespolc alapját megrajzoltam, a többit nyomdáztam. Végül tettem még oda néhány kisebb matricát is, ami odaillett a polcokra. :) Igyekeztem árnyékokat is festeni az egyes elemekhez, hogy jobban beleolvadjon a környezetbe. Nem szoktam agyondícsérni a műveimet, de ez a polc nagyon jól sikerült, (ha eltekintünk attól, hogy térben nem teljesen illeszkednek a könyv formák) elfogadnék egy valódit is! :D Egyébként az a terv, hogy az elolvasott könyvek címeit ráírkálom az egyelőre még színezetlen könyvekre. :)



A jól bevált sablon szerint lesz egy Books I Read,/ aktuális olvasmányaim. Cím, szerző, olvasás kezdete -és befejezése, valamint az értékelése 1-5-ig./ egy Books to Buy oldal*, és kiegészítettem egy Book Review-val, ott tervezem kivesézni, hogy borító alapján vettem-e meg a könyvet, és tetszett-e. Írok majd pár mondatos értékelést, és teszek mellé 1-2 idézetet. Ha nagyon ráérnék, - bár ezt egyelőre kétlem, - akkor talán még képes kollázst is helyezek majd el mellé. (Hú, pinteresten sok sok szuper jó ötlettel találkozni!)

Valamint helyet kapott a várható könyvek rész is, éves bontásban, így oda lehet írni, melyik hónapban kitől várunk könyvet. Van egy Wishlist és egy 2023-ban várható megjelenések lap is. 

*Szeretem még feltüntetni a megvásárolt könyveimnél, hogy milyen változatban vannak meg. Ezeket így jelölöm:

H - hardcover/kemény fedeles

P - paperback/puha borítós

E - e-book/e-könyv

U -used/használt

N -new/új

Amiben ez az olvasónapló eltér az eddigiektől az az, hogy hó végén fogom csak frissíteni, és elkezdeni megtervezni a köv. havi oldalakat. (Mivel előre nem tudom, hogy mennyi könyvet fogok tudni elolvasni, szóval nem tudok helyet kihagyni) A hónapokat majd Papershire és TheCoffeeMonsterzCo-s matricákkal fogom díszíteni ^-^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések