Happy Planner | Február

 Happy Planner | Február


Minden évben kell legalább egy olyan hónap, amelynek a témája a galaxis. Jöhet minden, ami holdas, csillagos és napos, kékes-lilás-rózsaszínes, határ a csillagos ég! :D (haha XD)



No, mivel a HP előre kidekorálta a hónapok fedlapjait, így nem sokat kell rajta variálni. Én a Papershire matricái közül mazsolázgattam. :) Igazából eltakartam egy kidézetet vele, ami arról szólt, hogy bármilyen kicsi is a növekedés, attól az még az. És ezért jöttek a virágok :) De az idézetre nem volt szükségem. Odaragasztottam még egy leveles mintázatú washi tape-et is. (amazon) A Hello February matrica a Diamond Prints Designstől van. 





A havi nézet hibrid lett: van itt rengeteg virágos matrica, de már a holdas-csillagos vonal is megjelenik.

 

  • Matricák: STICKII Club, Papershire
  • Overlay tape: My Spoiled Planner
  • Washi Tape: Girl Boss Anna, etsy, amazon
  • Foiled mini virág a február felirat mellett: Little Bloom Paperie
  • Holdas mintázatú nyomdaszett (amazon)
  • arany és ezüst színű zseléstollak
  • A hét napjai a Poppy Willow Co-tól vannak. 



Képes összefoglaló, hogy körülbelül milyen dolgokat használtam fel. 





Közeli nézet ❤👀



  • Bal oldalon a 3 vízfesték hatású pacni (watercolor cliparts) Huckleberry Hearts
  • holdas matrica csillagokkal Rose gold - TheGingerCatCo
  • washi tapek: keskeny, fehér alapon csillagos-holdas (amazon, szett része), lila alapon holo csillagos (HWD, szett része)
  • tcmc matrica (jobb felső képen)
  • a jobb oldali oszlop középső és alsó képen, valamint középen a virágos bunillás matrica a Papershiretől van. 
  • Headerök: The honeybee shop (korábbi szettből kimaradt)




Heti bontás. Ezúttal nagyon arra törekedtem, hogy a régi matricák közül minél többet fel tudjak használni. És meglepő módon egész sok dolog illett ehhez a témához! Volt sok korábbi kit, amiből a headerök kimaradtak, így azokat is lelkesen ragasztgattam be. Persze nem csak simán, hanem igyekeztem szín szerint haladni: sötétkékből indulva teljesen a fehérig jutottam el. 


  • vízfesték hatású pacni (watercolor cliparts) Huckleberry Hearts
  • Headerök: The honeybee shop (korábbi szettből kimaradt), Harriet Wright Designs, egyéb freebiek pinterestről (amit csíkokra felvágtam, és headernek használtam fel) House of Stickers korábbi kitekből kimaradtak
  • Üvegecske clipart (pineterest) Amit holo matrcia papírra nyomtattam ki
  • Papershire freebiek szétszórva galaxis témájú
  • washi tapek: HWD, Etsy, Girl Boss Anna, amazon
  • overlay keskeny: csillagos holo: colourfulandco és tillyjournals collab
  • date cover: Poppy Willow Co
  • Holdas témájú nyomda szett (amazon)
  • egyéb matricák: Every Minute A StoryTheGingerCatCo, Little Bloom Paperie, freebie/pr samples matricás boltokból (moon petal paperie,HoS, HWD) 2. képen a cuki cicás figura a holdon paperechos-tól van (fb csoportba beléve lehet havi freebieket kapni) valamint 1 db seerlight féle matrica
  • The Night Sky Constellation flashcards - ChristianBooks (innen van néhány csillagkép és holdfázis)


A szokásos top pillanatok oldal :) (meg a márciusi fedlap, de erre majd következőleg visszatérek! ) 



Közeli kép, szuper aranyos papershire matricák és nyomda *-*






Öhm, az egyik hátránya, ha sok matricája van az embernek, hogy később veszi észre, hogy van MÉG olyan a készletben, ami PONT ideillik. :D És ez akkor történik meg, amikor már kész a blog poszt. Akár hónapokkal előtte, mint amikor megjelenik... De gyorsan hoztam képet a frissített részekről. 😄








Utólag még kiegészítettem holo foiled acetáttal *-* ( a dreamer feliratú hold, HRHandmade)



A február fedlapja ^_^


Update sokadik...😁 Mivel utólag is találni témába vágó elemeket, így itt egy frissebb kép :D (ált. ezeket a típusú posztjaimat hónapokkal előre megszoktam írni, és ütemezve vannak hó végére.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések