Muti, mit olvasol! | November 2.0.

 Marissa Meyer: Winter

🌙 The Lunar Chronicles 🌙

- book 4. -


Mivel nagyon jól haladok a TBR listámmal, szerintem érdemes lehet azoknak is kipróbálni, akik régóta halogatják az egyes könyveik elolvasását. Egy darabig molyos kihívásokhoz kötöttem az olvasmányaimat, de ma már kevesebb olyat találtam, ami érdekel. Viszont az sokkal jobban motivál, hogy elolvassam azokat, amiket összeírtam! :) Idei utolsó "kötelező" listás könyvem pedig Marissa Meyer: Winter című könyve. Mivel imádtam az eddigi részeit, amelyek a disztópikus, sci-fi és cyberpunk elemekkel átszőtt történetek, pluszban még retellingek is, szerintem ez sem fog csalódást okozni. Azt az egy aprócska dolgot leszámítva, hogy instán sajnos szembejött velem egy giga spoiler, de igyekszem nem arra fókuszálni... Katt ide, ha érdekel, milyen olvasmányokat válogattam - eddig - össze a 2023-as évre! ;) 


🌙 Kiadási infók: 🌙

Puffin, London, 2015 |Kindle verzió, 
de a puhatáblás is megvan ^^
834 oldal · ASIN: B00XX0H92G
2.99 volt, mert 40% lejött az eredeti árból. 



Even in the future the story begins with once upon a time. 
Mirrors have an uncanny way of telling the truth.

A FairyLoot egyik dobozában volt benne ez a csodaszép étkészlet *-* (van még hozzá chopstick is, de nem akartam túlzsúfolni a képet)


Fény kikapcsolva vs. bekapcsolva :D Egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne tegyek ide egy kis karácsonyos fényt XD Bár sajnos kikapcsolt állapotban jobban kivehető a képen, de sebaj... 😏

Egyik kis kedvenc washi tape szettem két csodaszép tagjával dekoráltam az olvasónaplómat. *-* Nagyon tetszik az összhatás, bízom benne, hogy meghozom a kedvét az olvasáshoz annak, aki még nem tudja biztosan, hogy neki való-e a Holdbéli krónikák.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések