Bullet Journal | December

🎄🎅 December 🎅🎄



Elérkeztünk az év utolsó hónapjához, a decemberhez. Hihi, be kell vallanom, hogy februárra már kész voltam vele, - és ezzel kész is lett teljesen a 2022-es évre a Bullet Journalom -  de mivel azt szerettem volna, hogy minden hónap témája a megfelelő időben legyen közzétéve, így időzítettem a Bullet Journallal kapcsolatos bejegyzéseimet. ^_^ Mostanra elég sok szó esett arról, hogy anya lettem, így ezeket a posztokat javarészt este írom, vagy amikor van pár lopott percem. :D Innen is üzenem a férjecskémnek, hogy hálás vagyok, amikor lefoglalja a kislányunkat, hogy anya is "játsszon" egy kicsit! XD 

 No, akkor kanyarodjunk is vissza a bujo aktuális fedlapjához! A képeslap az EMAS-tól (Every Story a Minute) jött még tavaly, és valami hihetetlenül aranyos! *-* Szintén tőlük van a szuper cuki jegesmacis és pingvines die cut matrica holo háttérrel, és a washi tape is. (Azért az látszik, hogy idén is a nagy kevenceim, a Papershire, a TheCoffeeMOnsterzCo és az Every Minute a Story trió volt nálam a sláger! 💗) A December felirat mint az elmúlt 11 hónapban, így most is a HWD (Harriet Wright Designs)-től van. 


A szokásos csoportkép a felhasznált matricákról



Mivel december első napja csütörtökre esett, így volt egy oldalnyi helyem to do-s listáknak, így a szintén EMAS-tól rendelt sarki rókával díszítettem, és a témájában hozzá illő matricákkal egészítettem ki. ^^ Az amazonról rendelt washikat használtam, valamint a szívecskés dekortapasz az az etsy-ről származik. A karácsony témás ikonok a púder háttérrel a HWD-től vannak. 





Jaj, nagyon tetszik a végeredmény! Nézzétek, hogy csillog! :D 
A csillagmintás Header a Diamond Prints Designs-től van, a hét napjai a HWD-től a dátumok  a House of Stickers-től, a cuki kacskaringós sorelválasztók a Little Bloom Paperie-től, a karácsonyos kis matricák a PlannerFace-től és a Papershire-től. A kitek szintén a LBP-től (Let it Snow) és a TheGingerCatCo-tól vannak. Utóbbira tettem overlay tape-et! *_* Plusz 1-1 full box a Rose Lily Plans-től (a szőke hajú lány háttal) és a róka a hóban pedig a Wendy Prints freebieje volt még korábban. 







A jól bevált  - használaton kívűli - szemöldök csipeszt használtam a kisebb matricák felragasztásához. Pár kép még a felhasznált dolgokról, úgy mint washi tape (amazon), overlay tape (My Spoiled Planner). Utóbbi nagyon sokat tud dobni az egyébként sima képeken! Olyan szépek azok a picike kis masnik! 






Végül pedig jöjjön az év 12. Top pillanatok oldala! ^^ Igazából régről kimaradt karácsonyi hangulatú matricákat használtam fel. (Poundland, Papershire, HWD) Plusz a fentebb említett washi tape-eket, arany és ezüst zseléstollakat, fekete filcet, és pasztel színeket használtam. :)




Közeli kép 👀

Ezúton szeretnék minden kedves erre tévedő látogatónak kellemes karácsonyi ünnepeket, és békés, eredményekben gazdag új évet kívánni! 🎄🎆🌟🍸

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések