Muti, mit olvasol! Május/június

 Muti, mit olvasol! | Laini Taylor: Strange the Dreamer


Május végén elkezdtem Laini Taylor: Strange the Dreamer könyvét, és készítettem is hozzá bejegyzést. Nem is emlékeztem, hogy ilyen sok StD ihlette tárgyam van itthon, úgyhogy gyorsan összeszedtem párat, és készítettem néhány képet. Az egyik kedvencem ezek közül az alvós maszk, ami nagyon puha és kényelmes darab! *-* Van itt még egy nagyon szép könyvjelző is, és egy washi tape, ami már jó régóta várta, hogy felhasználjam valamire. 





A kedvenc ágynemű szettem remekül feldobta az összképet. 




A könyv színeit használtam fel a dekoráláshoz. 

❤❤❤


Sarah J. Maas: A Court of Silver Flames



Bár arra vártam már tavaly óta, hogy megjelenjen a puhaborítós változata SJM: ACOSF könyvének, mégis úgy alakult, hogy hangoskönyv verzióban kezdtem el hallgatni. (persze ez nem jelenti azt, hogy nem fogom a könyvet magát is elolvasni.) 


Nem is olyan rég végre én is elmondhattam magamról, hogy meghallgattam életem első hangoskönyvét. És pozitívan csalódtam! Egyik régi kedvencemet hallgattam meg íly formában. (Cynthia Hand: angyalsors, angol változatát) A narrátor nagyon el lett találva, és mivel ismertem a cselekményt, így nem kellett attól tartanom, hogy esetleg lemaradok valamiről. Egész jól érthető volt. Az egyik kedvenc funkció az audible appon belül, hogy be lehet állítani a felolvasási sebességet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések