100 dolog, ami boldoggá tett tavasszal

 100 dolog, ami boldoggá tett tavasszal



1. túró rudi *_* 03.10.

2. Kiskabát és kellemes idő :)

3. Dawn Sirett: Bathtime & Dawn Sirett: Bedtime_ könyvek olvasása, megvétele Noéminek ^_^

4. Babakocsi átalakítva!

5. Ír forró csoki kóstolása

6. Már szépen fel tud ülni magától a kislányom! *.*

7. Séta és vásárlás ^^

8. Az érzés, amikor a kislányod nem bírja kivárni, amíg megkapja a kaját, hanem kiveszi a kezedből XD 03.18.

9. A tcmc washi tape rendelés ideért! ^_^ + a pippy plans is még korábban a héten. ( vonalzó, és mágneses pin :) )

10. Juno Heart: Prince of Never olvasása

11. Brokkolis-krumplipüré készítése *-*

12. zenehallgatás & chill. ^_^

13. A Férjecském kiválasztott nekem egy Smart Watch-t *-* 03.20.

14. Forrás rádió: Sorok között Deszyvel hallgatása :) 03.22.

15. KIslányom huncut mosolya! ❤❤❤ Meg ahogy tesz-vesz a kis playpenjében, közben magyaráz és néz cukiiiiiin! awwww, megzabálom! ^_^

16. Kanin: The Complete Chronicles megszerzése £3.59-ért az UK-s amazonról. (hihi, megint adtak 40% kedvezményt random a kivánságlistámon lévő könyveim közül most ez a Kanin krónikák lett *-* 03.22. (szuper ár érte, mert ez a trilógia egyben! megtudommagyarázni :D

17. Umbrella Academy soundtrack hallgatása főzés közben :) 03.23.

18. Magyar Konzulátus megjárva, ügyek elintézve! 03.24.

19. Rég nem látott ismerőssel tali Londonban! :) (szentesi ő is :) )

20. Stranger Things nézése

21. Noémi 8 hónapos lett! 03.29. ❤

22. Egy csokor virág a férjecskémtől :)

23. Rántott sajt *_*

24. 10 font értékű kupon a Papershire-től ^_^ 04.02.

25. Noémi ma magától felállt a kiságyában!!! Picike időre csak, mert nem tudtam lefotózni, de nagyon kis büszke volt magára! Hát még én milyen büszke voltam! 04.03.

26. Video chat ancimékkal ^_^

27. Cassandra Clare: Chain of Iron olvasása

28. A Court of Silver Flames puhakötéses változat előrendelve az UK-s amazonról £6.99-ért. 04.04.

29. Végre megint van Molynyomozó!!! <3 A 2022. áprilisi nyomkereső játék teljesítve is van! ^_^ (én voltam az 1121. teljesítő) 04.05.

30. Kitakarítottam a lakást! :D 04.07.

31. új könyvek Noéminek :)

32. lecseréltem a benti papucsomat egy újra. :)

33. 2500 oldal 2022-ben kitüntetés. (8762.) 04.09.


34. 100 nap olvasás 2022-ben (45.) 04.10.

35. Melissa Wright : Frey olvasása

36. Megérkezett Nonci útlevele!!!!

37. Kellemes, tavaszias idő ^^

38. Munkába visszatérés, iszonyat nagy pörgés, új főni, kedves emberek, kedves szavak! :D Yay! 04.11. & 04.15.

39. Kerry Maniscalco: Kingdom of the Wicked olvasása. OMG de izgalmas!!!

40. Nonci a karjaimban szundikált! (^_^) egyszerűen nem tudok betelni vele! *.*

41. A Könyvmolyképző raktárvásárán ezeket a kincseket rendeltem meg! *-* 04.21.

Nina Steinbeck: Lillebi és barátai (kemény táblás) 342 Ft

Róbert Katalin: Kezdjetek el élni! (kartonált) 1 170 Ft

Róbert Katalin: Keresd az igazit! (Lélekfény 1.) (Dedikált példány!) 2 855 Ft

42. Az első anyák napja ^_^ 05.01.

43. Az érzés, amikor azt mondják a vásárlók, hogy én vagyok a kedvencük ^_^

44. Rajzoltam DTIYS Papershire kihívására :)

https://www.instagram.com/p/Cc_TvTrri0D/

45. Noémi 9 hónapos lett :) És már nagyon ügyes! Ma készítettem pár képet, de két másodperc alatt megszökött XD

46. Máris egy kilóval kevesebb vagyok, mióta visszamentem dolgozni!

47. Japán zenék hallgatása. (oké, inkább Párom hallgatja, de mivel van két fülem, így én is hallgatom XD)

48. Kis kukucskálós, huncut mosolykás játékidő Noncival ^^

49. Tavaszi nagy takarítás 1.0. Konyha kész! Hurrá!

50. Toffee latte *-*

51. az eső illata *-*

52. Video chat Moncsival ^^

53. C. N. Crawford: The Fallen olvasása

54. Az első hangoskönyv a gyűjteményemben: Cynthia Hand

Unearthly ^^ Ingyenes volt audible app, meg prime offer volt. :)

55. K. Webster: Stroke of Midnight e-könyv ingyen az amazonról. 05.11.

56. Az érzés, mikor 24-nek néznek a 35 helyett :D

57. Már nem csak állni tud a drágám, hanem kapaszkodás nélkül megmaradni néhány másodpercig! *-*

58. Happy Planner tervezés ON! :D 2022-es, de simán átalakítható 2023-ra. :) Challenge accepted! ;) 8-)

59. matricás üzik, szülinapom alkalmából kaptam shop crediteket!!!! *-* 05.10.

60. Pici rendelés az EMAS-tól ^^

61. Cameo Raene: Broken Wings olvasàsa

62. Beléptem a Kelly Oram fb csoportba.

63. Előkerestem a tavaszias/nyárias felsőimet.

64. Fantasyrajongó kitüntetès *.* (1472.) 05.16.

65. Az első fogacska úton! Ma fedeztem fel! *.*(alsó metszőfog) 05.17.

66. plázázás Bogi barátnémmel és a kislányommal. :) (nagyon élte a csavargást ^^) 05.22.

67. Elisa S. Amore: Broken Hearted olvasása

68. csokis puding *-*

69. House of Stickers happy mail érkezett a héten :)

70. Megkaptam a Settled státuszt! *-* 05.25.

71. Az érzés, mikor értesíést kapsz az amazonról, hogy úton van a könyves rendelésed, de te totál elfelejtetted… :D

72. Párom túl van a fogműtéten! <3 Csak gyógyuljon meg hamar!

73. Visszajöttt a fejrázós sláger! XD és egyre ügyesebben áll meg kapaszkodás nélkül! :O Nagyon gyorsan tanul! *-*

74. Ötletelés és kreatív este ^_^ avagy hello pinterest!

75. Kedvenc könyvmoly pólóm viselése

76. vaníliás latte ^^

77. Kaptam belépőjegyet a YALC-ra! Július 9-én megyek, és ott lesz Cassandra Clare!

78. Sikerült megrendelni egy tcmc-s emoti kulcstartót! *-* Olyan cuki!

79. Laini Taylor: Strange the Dreamer olvasása

80. churros sütése és kóstolása. 05.29.

81. Chedar sajtgolyócskák nyam-nyam!

82. régi kollágékkal egy műszakban dolgozni

83. Hosszabb kihagyás után ismét rendeltem FairyLoot dobozt *-*

84. kora reggeli séta két metró megálló között munkába menet. Egész felébredtem a végére!

85. Noémi már tud tapsolni! ^_^

86. Kibújt a második fogacska is!!!

87. ma több embernél is láttam könyvet, és ezt jó volt látni. :)

88. kis kabát nélküli séta, lazább öltözet

89. mizo tejeskávé fogyasztása

90. dinnye szezon! *-*

91. két új hangoskönyv beszerzése (és egyúttal gyorsan le is mondtam, mert nem tervezem havonta fizetni ezt az audible szolgáltatást)

92. Harriet Wright Desgins rendelés <3 (25% kedvezmény volt)

93. Rejtvényfejtés

94. Ma aludtam kilencig férjecskèm jóvoltából. *.*

95. Milka csokival töltött piskóta szelet

96. Egy kis 'énidő' :)

97. Könyvekről beszélgetés ^_^ imádott témaköröm!

98. Sikeresen beértem a munkahelyemre a metró sztrájk ellenére is.

99. beszereztem egy ilyen sarok lekerekítő eszközt :D (a papír sarkát lehet vele lekerekíteni)

100. narancsos süti ^^ + Elle Cosimano: Seasons of the Storm könyvének megrendelése

volt egy kuponom az amazontól, és így lejött 5 font a vásárlás összegéből *-*


Kapcsolódó könyvek: Cynthia Hand: Unearthly · Nina Steinbeck: Lillebi és barátai · Róbert Katalin: Kezdjetek el élni! · Amanda Hocking: Kanin · Róbert Katalin: Keresd az igazit! · Elle Cosimano: Seasons of the Storm · Sarah J. Maas: A Court of Silver Flames · K. Webster: Stroke of Midnight · Dawn Sirett: Bathtime · Dawn Sirett: Bedtime

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések