Bullet Journal | Július

🍒 Július 🍒


A Július témája a kislányom szülinapja lett, aki július végén lesz egy éves! ^_^  A Journal Card alját Cseresznyés motívummal egészítettem ki. (acetát, HRHandmade) A Journal Cardot a Papershire rendelés mellé kaptam még 2020-ban azt hiszem. :) Azért a cseresznye, mert mikor még pocaklakó volt, akkor Cseresznyének hívtuk a babánkat ^^

Felhasználtam még:
  • vékonyka washi tape-ek: Harriet Wright Designs, Lucky Seal Co,
  • matricák: pingvines, (TheGingerCatCo) Július felirat (HWD) szülinapozó figura (Every Minute a Story)


Felhasznált matricák, kitek :) ↑ Igen, az ott egy szemöldök csipesz! Tudjátok, hogy milyen jól tud jönni, mikor egy aprócska matricát kellene a megfelelő helyre odaragasztani? 


Mivel nem hétfővel indult a július, így a szabad helyre készítettem egy részt, ahova majd a fontos intéznivalókat lehet felírni. Itt használtam thecoffeemonsterzco-s nyomdát, papersire matricát, kimaradt elemek a H/S kitekből, vékonyka washi tape (HWD). A Július felirat még a TheGingerCatCo-tól van. W&N filceket használtam a nyomdázott lapocskák kiszínezéséhez. :)


Így fest a heti bontás. House of Stickers féle kiteket használtam, (welcome spring, sweet life;) szintén tőlük vannak a dátumok. A date covers a Poppy Willow Co-tól érkezett. 


Valahogy minden hónapnak a top pillanatai a szívem csücske szokott lenni, mire elkészülök a tervezéssel. Most sincs ez másként, csak rá kell nézni, és a tcmc-s figura mosolyt csal az arcomra! :) (thecoffeemonsterzco nyomda) 
Nem vittem túlzásba, sima fekete tűfilccel írtam fel a feliratot, szövegkiemelővel húztam ki, és cuki kis virágocskával díszítettem ki. (Little Bloom Paperie)






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések