Búcsú a FarmVille-től

 Még szeptember végén jelentette be a Zynga, hogy december 31-el megszünteti a Facebookon 31 millió ember által likeolt és játszott FarmVille-t. Ennek oka pedig az, hogy a FV flash alapú játék, és a flash is megy a levesbe január elsejével. De egyébként meglehetett volna oldani, hogy maradhasson a játék, de a fejlesztők inkább a lezárás mellett döntöttek. Sajnos zsinórban ez már a 3. ilyen eset,  - legalábbis számomra - hogy megkedvelek egy játékot, és kaszát kap. Ilyen a szintén Zyngás Treasure Isle és a CityVille is. 


Szeptember 27-én láttam ezt a képet az üzenettel...
ITT megnézhetitek a Zynga oldalát.


Igaz, ez csak egy játék, de azért én is régóta elvoltam vele. és a szívemhez nőtt! Szóval, amint megtudtam, hogy lassan vége lesz a játéknak, elkezdtem megnézegetni a többi farmomat is, merthogy a játékon belül van legalább 67! vagy több farm, mind-mind másféle stílusban, kultúrában, vagy ünnep, évszak szerint berendezve. Megmondom őszintén, én csak a fő farmommal foglalkoztam, a többire nagyon ritkán néztem rá. Max. 1-2 kivétel volt. No de most megint tettem egy körutat, és elkezdtem őket képernyőmenteni, hogy meglegyenek emlékbe. :) :D Tudom, tudom, láma, de ez van :-P 



Angler's Pond
Semmi extra, azt hiszem, horgászni lehetett itt XD


English Countryside

Ezt elég sokszor látogattam, de akkoriban elé gyenge volt a gépem, örültem, ha a sima farmom betöltött rendesen, nemhogy még utazgasson is a karakterem XD










Lighthouse Cove
Az abszolút kedvencem ez volt *-* Van itt világítótorony, szép színes fák, egyszóval hangulatos!




Winter Wonderland
Ennek is megvan a maga varázsa, de valahogy erről mindig a hideg tél jutott eszembe, szóval nem lett kedvenc :D De az tény, hogy hangulatos! 


Hawaiian Paradise 

Kellemes kis helyecske, a valóságban is szívesen elidőznék itt! :) 








Story of Sakura 

Jaj, ez de nagyon szép! Nem voltam itt gyakran, de ez a világ nagyon szépen lett megalkotva! *-*


Mystical Grooves

Cuki állatkák *-*



Atlantis

Na, ez a farm egy az egyben a Treasure Isle egyik állomását juttatja eszembe! :D Ezt leginkább a háttere miatt fotóztam le.














Hanging Gardens

Ezzel a farmmal meggyűlt a bajom! Minden egyes ásás után frissítenem kellett a játékot, hogy haladjunk előre... De csak meglett a végére! :D


Haunted Hollow

Creepy Halloween feelingű farm. A cica cuki volt *-*



Emerald Valley

Semmi kül. De a maci cuki és az a tornádó fa is :)




Fairytale Fields

Itt sem jártam sokszor. De a háttér aranyos. 







Horseman's Hollow

Mégegy halloween témájú farm. Az egyes elemek szépek, de itt sem voltam sokat. 







Oasis Gardens 

Ez a farm tetszett, megvolt az Aladdin feeling! :)



Riviera

Nem voltam még itt korábban szerintem. De nézd, rókaaa! *-*





Toy Town

Hihi, ez is cuki volt, mindenkinek cuki boci szemei vannak! 







Avalon

Ez nagyon jól el lett találva! *-* Szép a grafika, bár én nem szerettem ezt a féle felosztást... a klasszikus farmbővítést jobban kedveltem. 



Caveman

Maci *_*




Opal's Kingdom

Megint egy víz alatti világ. 





Phantom Valley

Ismét egy halloweeni témájú farm... bár az elemeket imádtam.






Snowyville

Téli farmocska. Ismét. A háttér csodaszép és a hosszú kutyi mindent visz! *-*



Treasure Tides.

Semmi extra. 







Wildwest Golden Trail

Ezt imádtam *-* Tetszett a téma nagyon jól el lett találva!



Ezt csak mert cuki volt... :)









Ardour
Ez a hely meseszép volt! *-*



Isle of Dreams

Nem sok látnivaló






Alba Toscana

OMG, ez a hely is valami gyönyőrűszép volt! *-*








Alaskan Summer

Javarészt a szép háttér miatt mentettem le. 




Old World Expedition
Vilagítótorony! *-*








Emberhill Adventure

Varázslatos helyecske :)






Jamboree









Castle Kapustone

Mégegy halloween téma, de a grafika csodaszép!



Magic of Marocco








Pelican Reef
Nyaralni jó lenne XD




The Frontier Trail

Ez is nagyon menci! 





The Winter Fable

Sokadik téli farm. 





Winter Noel

Plusz egy téli farm






Highland Adventure




Santa's Secret Village

Okay, mégegy téli...









SpookOween

Oké, még egy századik farm ugyanebben a témában, bár való igaz, hogy káprázatos a háttér! *-*


Véleményem szerint a kevesebb néha több elve jobban érvényesült volna. Rengeteg farm, ismétlődő témák, hasonló kialakítások, a végére elment az ember kedve a játéktól, mert sokat kellett volna rááldozni, mind pénzileg, mind időt tekintve. Lehetett volna mondjuk 4 farm, évszakokra bontva, és azokat fullosra kialakítani. Mert ember legyen a talpán, aki munka és család mellett rá tudta szánni az idejét az összes farmra rendesen! Sajnálom, hogy egy korszak lezárul, de talán így van rendjén. MOndjuk azt ígérték, kihoznak egy új farmos játékot mobilra, de ki tudja, hihetünk-e nekik... Mindenesetre kíváncsian várom, mi lezs belőle! 

A fő farmomról majd külön hozok összeállítást, mert az valóban a szívem csücske. *-*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések