Unboxing! Megérkezett a TCMC Adventi Kalendáriuma!

 Még valamikor szeptemberben lehetett előrendelni a TheCoffeeMOnsterzCo-nál a TCMC témájú adventi kalendáriumot. Mivel a sima csokis kalendáriumon kívűl másfajta eddig még nem volt a kezemben, úgy éreztem, megérdemlek egy ilyen cukiságot. Főleg, ha az idei évet vesszük példának, akkor meg pláne kell valami, ami feldobja az ember lányát. ^.^

November 7 óta úton volt, 12-én még Svájcban volt, nem is frissült a csomag állpota, majd december 4-én végre elérte a UK-t. Ma pedig (5-én) ideért *-* Már komolyan kezdtem aggódni, hogy esetleg elveszett a csomagom útközben, de a többi fb tag megnyugtatott, hogy kb. ennyi idő, mire ideér. 


kinyitási időpontok :) 

Alább S P O I L E R!!! (ha te is megvetted és még úton a csomagod, akkor itt állj meg! ;-)


.

.

.

.



Egyben a csomag :) Volt kisebb plusz pénzért egyessével becsomagolt verzió is. De mivel eleve Kanadából jött, már így is elég drága volt a csomag, szóval jó volt nekem így is ^_^ Meg mire ideért, már ki is lehet (legalábbis egy részét bontani. :) Bár van egy lista, hogy mikor melyiket nyitja ki a csoport közösen. Még külön csoportot is nyitottak neki, hogy a többi tag ne fusson bele egy esetleges spoilerbe. :)




a tervezett nyitogatási időpontok :)a meglepetések sorrendbe téve:

.

.

.

.


Hihi, megnéztem Helen videóját, és így rendbe tettem a meglepetéseket :) (az enyém nem volt egyessével becsomagolva)

Első három nap (dec. 1.,3.,5.) washi tape, a negyedik nap (dec.7.) 2 ív matrica, öt-hét (10.,12.,14.) is washi, nyolc (dec.17.) : egy A5ös méretű tartó, kilencedik ismét washi, (dec. 20.) a tizedik (dec.23.) pedig egy jegyzettömb egy cuki charmmal :) Volt add on opció is, ekkor két plusz ajándék került még a kalendáriumba. (dec.24-25)


Hoztam képet a Washi tape-jeimről :) Íme a TCMC Advent Calendar Washi Swatch:











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések