Búcsú a FarmVille-től, második felvonás

 December elején hoztam egy összeállítást a FarmVille béli farmjaimról, és most hozom a második részét, ahol is megmutatom a fő farmomat, ami a szívem csücskévé nőtte ki magát az évek alatt. Valamikor 2010 környékén kezdhettem el vele játszani, nem sokkal azután, hogy lett facebook profilom. Akkortájt a Farmerama is fénykorszakát élte! Sőt, ők találtak megoldást a flash problémára, és azóta sokkal gyorsabb a játék, szebb a grafika. No, de ez a bejegyzés most a FarmVille-ről szól ^_^

Mivel amikor elkezdtem ezzel a játékkal játszani, csak egy egyszerű számítógépünk volt otthon, nagyon lassan töltött be a játék. Ha betöltött egyáltalán. Részben ezért is nem vándoroltam el a további farmjaimra. Meg én szeretem egy területen látni a kincseimet. :D Most egy dell laptopom van már, még 2016-ban kaptam, és rajta jobban fut a játék. A farmot igyekeztem a négy évszaknak megfelelően elrendezni. És azon belül többféle témában alkotni. Kisebb-nagyobb sikerekkel. 

Volt pár év kihagyás, de szerintem olyan 1,5-2 éve kezdtem el vissza-visszajárni. Igazából szinte csak a dekorálás miatt játszottam vele, a küldik nem igazán érdekeltek. No meg nem akartam a fb ismerőseimet kéretlen játék felkérésekkel zavarni. Viszont később lett olyan opció, hogy olyan játékosokat is szomszédnak hívhattunk, akik játszanak a játékkal, de nem ismerősünk a fb-on. Így valóban olyannak küld az ember felkérést, aki nem fog elküldeni melegebb éghajlatra érte. XD Így szerintem összeszedtem nagyjából 80 szomszédot :D 


🎃🎃🍁🍂🍃 Halloween /őszi rész  🍃🍂🍁🎃🎃


Nem meglepő módon itt az ősz dominál. Tele van mindenféle spooky, halloween-es elemmel. Amit nagyon szerettem gyűjteni a játékban, azok a különleges kinézetű fák! *-* És a FV ebben aztán igazán remekelt. Meg persze voltak mindenféle alkalomra kerítések is, ezekből is betáraztam párat. :D Meg a cuki ideillő állatkák. :)












Itt egy nagyon cuki családi ház, kiscicák társaságában. :) 




A másik kedvenc elem, amit szerettem levadászni, azok a szebbnél-szebb házikók. Nézzétek ezt az őszi hálaadásos témájút! *-*






További két házacska, valamint nyomozó-sarok is helyet kapott az Ősz birodalmamban. :) Ó, és a virágárus gnomette-et se felejtsük ki! A gnómok és gnomettek a Farmville lakói, van belőlük jó pár, de ezt majd látni lehet az egyes képeken! ;-) 
 




✨⚔✨ Kristály Lak és a Sárkány Királyság ✨⚔✨


Az ősz mellett jobb oldalt a tél helyezkedik el. Itt a hideg uralkodik, és minden, ami varázsos, sárkányos, és kastélyokkal kapcsolatos. :) A kis kedvenceim, a rókák is itt kaptak helyet. ^_^ Imádom a Kristályokat, belőlük is van egy kevés... :) 







Itt is rengeteg különleges fa található, mindenféle színben pompázva. *_*
Ez a tüzes ló a sarokban az egyik kedvencem! :)



És a legmenőbb szakasz, a sárkányok lakta palota! *-*


Még egy CsillagKaput is sikerült szerezni ^_^




A palotán belül vannak katonák, lovaggá ütés, a másik kedvenc lovam, a tüzes paripa (a szivárvány mellett)  *-*





És ha már palota, nem telhet el bálozás nélkül! 



Itt még javában tél van! Téli macik is befigyelnek! ^_^





Csillagászattal kapcsolatos fák helye *-* csillagok, holdak, csillagképek, és minden, ami ezzel kapcsolatos, az itt kapott helyet 🌟🌠🌙🌕🌔🌓🌒✨💖 és ne hagyjuk ki az auróra kerítést! *_*




még egy adag fa a fent említett csoportból, köztük a számomra legkedvesebbek, a holdas fák *-*




🎄 karácsonyfák :) A holdas a kedvencem természetesen ^_^ 🎄





🌵🌻🌄 Kalandpark, és Vadnyugat 🌄🌻🌵


A tél szomszédságában található a következő terület. Itt lehet akár tavasz, akár ősz. :) Imádom ezt a részt is. Hehe. Lehet túrázni, kempingezni, és barátságos medvékkel találkozni. Ritkán, mikor működik a játék rendesen*, egy maci bújik elő a fák közül! ;-) 

*sok elem elvileg mozog, illetve mozognia kellene. 




Másik kis kedvenceim a kaktuszok, és a vadnyugat feeling. No meg a borkészítés-szüretelés rész :) 




Tinik táboroznak, rémtörténeteket osztanak meg egymással. :)



Itt az 'igazi' farmolós tevékenységek folynak :) Cuki tyúkok, és a földműves gnómok dolgoznak :) Meg amikor volt 'földem', akkor ezen a részen ültetettem dolgokat. ↓





🍹🌴🌊🍉🌴 Hawaii, és pálmafák szigete 🌴🌊🍉🌴🍹


A farm szélén van a jó kis vakációs rész! Itt a nyár uralkodik! A Pálmafákért is odavagyok, így ők sem hiányozhatnak a kollekcióból!




Idetettem mindent, ami illik a vízi világhoz! Kincs, kalózhajó, sirályok, a témához illő kerítések, pálmafák. És az a házikó! *-*



Kicsit arrébb egy romantikus rész található :) jobb szélen esküvő, bal oldalon piknik :)





💡📖📚🌐 Olvasósarok 🌐📚📖💡


Könyvmolyok társasága :) Plusz tanulmányok, szabadidős tevékenységek helye ^_^











♯♭☔ Singing in the Rain ♯♭

Táncos, éneklős, koncertezős rész. :) Szintén egy számomra kedves házikóval, két cuki fácskával mellette jobbra :) 






Rögtön a szomszédban folyik a rajzolgatás :)

✎🎨📎Give me a pencil! 📎🎨





🐝🍯🐝 Méz a négyzeten 🐝🍯🐝




❤☕🍵❤ De előbb a kávét! ❤🍵☕







🎊🎂🍏🍌🍭 Sütiház 🎊🎂🍏🍌🍭





🎥📺👖👕👠 Divatsarok és délutáni matiné 👠👕👖📺🎥







🐽🐑🐰 Néhány állattenyésztő/gyűjtő helyecske 🐰🐑🐽

Ennél sokkal-sokkal több van, de se nem hely, se nem idő/pénz nem volt az összesre. 






















A játék készítői a végén adtak 200 farmaranyat, és elérhetővé tették, hogy reális áron tudjuk bővíteni a farmjainkat. Ez szép gesztus volt!


December 31-én ez az üzenet fogadta a zynga fb oldalát követőket:

"After 11 fruitful years, the days of ploughing, planting and harvesting with FarmVille are coming to a close. Thank you to all of our FarmVille players around the world!"



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések