Újévi fogadalmak 2020 Book Tag



Újévi fogadalmak 2020  





Molyon találtam, gondoltam, én is kitöltöm. :)

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle:

 ❤ Alix E. Harrow: The Ten Thousand Doors of January 



Meglepetés dobozos könyv volt, de a borítója valami csodaszép, így idén mindenképp sort kerítek rá.


2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni:

Marie Rutkoski: The Winner's Curse

Részben azért, mert érdekel, részben meg mert egy kihíváshoz kell. 


3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni:

Bram Stoker: Dracula


4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni:

Kelly Oram: Cinder és Ella ❤❤❤ Imádom! Nem tudom megunni!


5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre:

Három hónapja várakozik: Holly Black: The Wicked King
Régóta vár rám: S. Jae-Jones: Shadowsong


6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél:

Amanda Hocking: Kanin (Kanin Chronicles 1-3.)  1072 oldal  (de ez egy trilógia egyben 8-) )


7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél:

Cassandra Clare :D És Sarah J. Maas És Holly Black! nehéz volt kitalálni, mi? :D 


8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén:

Leigh Bardugo - Siege ​and Storm – Ostrom és vihar *-*




9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz:
Még nem tudom, mert sok olyan sorozat van, amit már elkezdtem tavaly, és azokkal is szeretném folytatni. 


10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

50-et biztos, ami fölötte összejön az már csak szerencse és idő kérdése, nem pushingolom nagyon magam :D De javarészt kihívásokhoz keresgéltem össze könyveket. És a régebben meglévő könyveimet is igyekszem beszúrni ebbe az évbe. Majd látjuk, hogy haladok. :)


11. Bármilyen egyéb célkitűzés?

Olvasni minél többet, de úgy, hogy ne menjen az olvasási élmény rovására, vagyis ne muszájból olvassak. Plusz még, hogy időben írjam meg az értékeléseket és ne utólag. Jut eszembe, lógok még két értékeléssel... :D

... ... ... ... ... ... ...


+ még egy, évet záró book tag:


1. Az év utolsó könyve

 Leigh Bardugo: Shadow and Bone – Árnyék és csont 


Felelevenítettem az első részben történteket, mert a 2. részét kaptam karácsonyra 


2. 2019-ben megismert író, akit nagyon megszerettél

Sarah J. Maas 

3. A három legjobb könyv 2019-ben

❤ Danielle Rollins: Stolen ​Time 
❤ Rachael Lippincott · Mikki Daughtry · Tobias Iaconis: Five ​Feet Apart 
❤ Sarah J. Maas: Throne ​of Glass



4. A legrosszabb könyv 2019-ben

Olyat nem mondok egy könyvre, hogy rossz, inkább azt, hogy nem én voltam a célszemély, vagy esetleg én tettem túl magasra az elvárásaimat, vagy! esetleg tényleg nem sikerült a legjobbra...

Shari Slade · Amber Lin - Three ​Nights with a Rock Star


5. A könyv, amin a legnehezebben rágtad át magad, annak ellenére, hogy tetszett

Ilyen nincs. Alapból lassan olvasom. Persze, akad kivétel.


6. Egy író, akinek a munkásságával mindenképpen szeretnél megismerkedni jövőre

Philip Pullman, Robert Jordan, Kat Cho, Alix E. Harrow, ect. Van egy pár. ^.^


7. Egy könyv, amit jövőre biztosan beszerzel

Andrzej Sapkowski: Az ​utolsó kívánság vagy angolul.


8. Egy jövő évi megjelenés, amit nagyon vársz

❤ Cassandra Clare: Chain of Gold 




9. Visszatekintés 2019-re (könyves és nem könyves)

Könyves: jó időigényes volt, de megérte átfutni a 2019-es éven :) 
❤ sok szép könyves fandom tárgyam lett, és elég sok könyves dobozt kipróbáltam (Book Box Club, FairyLoot, Illumicrate, LitJoy Crate, Shelflove Crate)



Nem könyves:
❤ Úgy érzem, fejlődtem, ami a digitális rajzolást illeti.
❤ Megvettem életem első drawing tabletét *-*


❤ Elköltöztünk, és végre nincsenek bosszantó lakótársak! :D Yay!
❤ Összeraktam egyedül egy könyvespolcot, és már azóta kismilliószor át is rendeztem rajta a könyveket XD nah jó, ez részben könyves


10. Tervek 2020-ra (könyves, és nem könyves)

❤ Legalább 50 könyvet elolvasni. Kb. Ennyi megy nem muszájból. Kivéve, ha lesz több időm, mert akkor kb. az évi 55 is reális. : )
❤ Még többet rajzolni, gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni
❤ Kevesebb nasi, több mozgás

11. Mottó 2020-ra

❤❤❤ Ne álmodd az életed, éld az álmaid! ❤❤❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések