Bujo/február


Végre volt egy kis szabadidőm, így ma elkészítettem a februári részt is. ^_^ És ezúttal két lapra helyeztem el a havi bontást, mert a januárit túl picinek találtam. :D Plusz mivel a február fedlapot alkoholos filccel rajzoltam, így az átütött a másik oldalra. 



Viszont ha már így alakult, úgy intéztem, mintha direkt lenne színes a másik oldala is. 8-) Plusz a külön az erre a célra rendelt dekortapaszaimat is felavattam. Imádom ezt a csillagos-holdas témát, szerintem eddig ez a kedvencem. :) Amazonról rendeltem, mutatok róla képet:



Amiket használtam: 
  1. dekortapasz (amazonról)
  2. fehér marker toll (waterstones)
  3. w&n filcek (waterstones)
  4. fekete tűhegyű filc,
  5. ezüst, bronz, és aranyszínű filc 
  6. vonalzó
  7. színes ceruzák (speciálisak, lehet vizesen és a megszokott normál módon is használni)
  8. kisebb-nagyobb matricák (STICKII, RedBubble* és egyéb helyekről beszerzett matricák)


Most is készítettem egy boldog pillanatok oldalt, ő ilyen lett:


A januári esetében is kicsit kevésnek találtam a helyet a kisebb-nagyobb örömök leírására, így most talán picit nagyobb teret hagyok ennek a célnak. :D Az üvegbe zárt éjszakás matrica, Designed by sylviebouffard* nagy kedvencem, így keresve sem találhattam volna neki jobb helyet. :) Usagi meg azért, mert Holdtündér. ^_^ Illik a témához. 🌙
* matrica megrendelése INNEN


Utólag kiegészítettem még egy holdas idézetes matricával, és nyomdáztam párat a holdas, csillagos clear stamp-pal.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések