Boldogságlista book tag


korábbi rajzom :) Azért hoztam, mert olyan kis boldog ^^


Boldogságlista book tag


1. Egy könyv, amit ha újraolvasol, megmosolyogtat

Kelly Oram: Cinder & Ella ❤❤❤




2. Kedvenc fandom

Természetesen az Árnyvadász univerzum ❤, a Grishaverse ❤, és idejön majd valószínűleg az ACOTAR és ToG sorozat is, de csak mert még nem olvastam el minden részt belőle, így korai lenne ezt kijelenteni, de már az első részek is rabul ejtettek *-* Valamint a Levegő népe sorozat is. :)


3. Hogy néz ki az a könyvborító, amit azonnal megveszel, ha meglátod?

Legyen varázsos :D Komolyra fordítva a szót, sejthető legyen a könyv hangulata, legyen rajta valami fantasy jelleg, főszereplő/mellékszereplő szerepeljen a könyvborítón, vagy legyen szárnyas, tollpihés, világítótornyos, egyéb misztikus motívum a borítón *-* De nagyon könnyen eltudok csábulni :D

4. Mi az, amit szeretsz, ha megtörténik egy könyvben?

1. Amikor a főhős/nő élete egy csapásra megváltozik, és a fő-, illetve mellékszereplők a sorozat előremenetelével jellemfejlődésen esnek át,  (+ ha a főhősünk nem sajnáltatja túlságosan magát, és nem csak panaszkodni képes, de határozott döntéseket is tud hozni, ha kell)

2. Ha a klisés történetbe valami újat és egyedit is sikerül írnia az írónak, az felüdülés. Továbbá szeretem a tündéres, elfes, vámpíros, vérfarkasos, és egyéb szuper erővel ellátott történeteket.

3. Szeretem még, ha a buja jeleneteket nem fejti ki túlságosan az írónő :D Bízzon már valamit a fantáziánkra is! : D

4. Ha csodaszép helyekre kalauzol el minket, és természetesen ha van a könyvben TÉRKÉP *-*

5. Ha nem szerelem első látásra történik, hanem mondjuk abszolút ellentétek kezdenek el vonzódni egymáshoz. Lehetőleg nem szerelmi háromszögbe kapcsolódva, de persze egyszer egyszer az is izgalmas, hogy kit választ a végén.

6. Ha van benne némi humor. Mert ha szomorú, illetve komoly témát is érint a könyv, azért sokat dob a könyv hangulatán, ha a karakterünk pozitív hozzáállásával kicsit javít a történeten.


5. Egy várt könyv, ami megmosolyogtat, ha rágondolsz

Uh oh. Hát... Cassandra Clare - Chain of Gold könyve. De izé, nem csak magát a könyvet várom, hanem a hozzá kapcsolódó tárgyakat/dobozokat. :D Tudom, menthetetlen vagyok... (ITT írtam ezzel kapcsolatban, mármint Cassie könyvéről ;-))

6. Egy író, akinek szereted a könyveit

Cassandra Clare ❤


7. Nasi, ami mindig kell olvasás közben?

Nem iszom/eszem semmit sem, ugyanis:
1. tömegközlekedésen olvasok többet,
2. Este a kindle-ömön olvasok az ágyban, este meg amúgy sem egészséges nassolni
3. Félek, hogy tuti leinnám, leenném az aktuális olvasmányomat.
Konkrétan megtörtént egyszer az, hogy eláztattam vízzel a könyvem a táskámban, mert nem zártam rá rendesen a kupakot! :O Azóta nagyon elővigyázatos vagyok.


8. Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak ajánlottál

1. A Családom sajnos nem annyira szeret olvasni, mint én. De a könyvespolcomat megszokták csodálni ^_^

2. Barátaimnak szoktam ajánlani néha. Pl. Egyik volt kollegina felhozta, hogy a Shadowhunters sorozatot nézi, és én meg meséltem neki az árnyvadászokról, és azóta már beszerezte a komplett Végzet Ereklyéi és a Pokoli Szerkezetek sorozatot! *-* Sőt, szerintem a további könyveket is. :) Erre rém büszke vagyok! ^^

Másik barátnémet meg belevittem anno a Twilight őrületembe :D Az első rész kivételével az összes filmet láttuk moziban, az Eclipset kétszer is XD És persze ő is megvette a könyveket :)))


9. Egy Booktuber vagy könyves blogger, aki mosolyt csal az arcodra


Magyarok közül Deszy a kedvenc bloggerem ^_^
Külföldiek közül Emmmabooks *-*
valamint Instagramon darkfaerietales :)


10. Milyen bejegyzéseket/videókat szeretsz írni/videózni?

Könyves értékeléseket
Könyves képeket
Könyves új szerzeményeket
Londonnal kapcsolatos élménybeszámolót
Kreatív hobbis bejegyzéseket
Rajzos posztokat
És minden más, ami épp eszembe jut ^^


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések