Bujo /január



Folytattam a bujo kicsinosítását, a januári oldal után létrehoztam egy boldog pillanatok oldalpárt, ahova fel lehet írni a kisebb jó dolgokat, ami a hónap folyamán történik majd. Az oldalt álomfogót ábrázoló matricákkal és tollakkal dobtam fel. ^_^ Ide kerülnek a januárban legtöbbet hallgatott zeneszámok, valamint az ebben az időszakban meglátogatott weboldalak, ötletek stb. is.  Továbbá készítettem a füzet végébe egy éves szabadságtervezőt, és egy nevek, címek, telefonszámok részt is, ami eddig a nagy kedvencem. :) A cuki kismadaras telefont még régebben készítettem, (itt olvashatsz róla!) és tökéletesen passzol ide. A háttérhez külön dekorpapírt ragasztottam bele. Korábbról szerzett szett egy része volt. 


Íme a madárkás kép közelebbről ^_^



Idén is tettem egy borítékot a napló elejére, amibe apró dolgokat, mint pl. koncertjegy, képeslap stb. lehet tenni, valamint a redbubble oldalról rendelt egyik matricát felragasztottam az első oldalra, alá a hello 2020 felirat került. Szerintem cuki lett. :-)


A napló további részei, amiről már írtam korábban:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések