Új szerzemények

Tovább bővült a Winsor and Newton filctoll szettem: ma érkezett meg a 6 darabos pasztell szett, valamint a 12 darabból álló színösszeállítás. (ami tartalmaz egy blendert is pluszban) A HobbyCraft küldött nekem egy 5 font értékű ajándék utalványt születésnapom alkalmából, ezért rendeltem meg őket. 

Ebből kifolyólag arra gondoltam, érdemes bejelölgetnem, milyen színek vannak meg itthon. :) A W&N weboldalán találtam is táblázatot, amit akár ki is lehet nyomtatni, de nekem megfelel virtuális formában is. (kicsit trükköznöm kellett, mert a kétféle táblázatból nekem vegyesen vannak meg a színek, - attól függően, hogy promarker, vagy brushmarker - így néhány színt utólag tettem bele az alap táblázatba.)


Az a jó a Winsor & Newton filcekben, hogy szépen lehet velük árnyékolni, több rétegben fel lehet vinni az adott színt. Az eredmény csodaszép. 

Korábbi szettjeim: 
- Chibi Manga témájú színösszeállítás
- Skintones - bőrszínek
- sunflower /napraforgó szín; ő az egyedüli eddig, akit szólóban vettem meg. 


Itt található a Winsor and Newton UK weboldala:

Itt pedig letölthetőek a color chartok:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések