Új szerzemények április - május

Új szerzemények április - május hónapban :) 
Még áprilisban a Maxim kiadótól rendeltem 3 könyvet, ebből a 3. ajándék volt. Vétek lett volna kihagyni. O:-)
Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás · Melissa Grey: Az árny órája · Kendall Kulper: A mágikus tolvaj

Jamie McGuire - Gyönyörű pillanat

Szegedi kiruccanásunkkor tértünk be az árkádban található libribe, ott vettem meg ezt a gyöngyszemet ^_^

 Kasie West: By Your Side

Mint ahogy azt korábban írtam, felkeltette érdeklődésemet a könyv sztorija - bent ragadva egy helyes pasival a könyvtárban - a magyar megjelenést nem bírtam kivárni (május végén jön ki egyébként) - így az angol kiadás csücsült a polcomra - de csak miután elolvastam ;-) 

Kody Keplinger: DUFF
Sok jót hallottam róla, szerintem hamarosan sorra is kerül majd ;-)

Szintén áprilisi zsákmány a Cassandra Clare - Wesley Chu - The Red Scrolls of Magic könyve is. ^_^

Végül, de nem utolsó sorban Zoë Marriott: The Hand, the Eye and the Heart című könyve is áprilisi szerzemény, ami a Book Box Club könyves dobozában volt benne.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések