Makoto és a nagy ő

A cirka 17 -18 éve rajzolt mini képregényemet kezdtem el újrarajzolni, ezúttal digitálisan. Januárban fogtam neki, és márciusban fejeztem be. Segítségül a régi rajzaimat vettem, meg az eredeti karaktereket Makotot és Trunksot. Számomra a Sailor Moon és a Dragon Ball Z volt a minden, mikor tini voltam ^_^ És mindig ezt a két karaktert shippeltem össze ^_^ A rajzoláshoz az Adobe Illustratort használtam, és egérrel rajzoltam :) 

A történet röviden annyi, hogy mikor Makoto hazafelé tart a nagy vásárlásból, az utcán összeütközik Trunks-szal, aki nagyon bele van merülve az újságba... mentségére szóljon, hogy DB Z híreket olvasott épp :D Ahogy az lenni szokott, főhősnőnk heves vérmérsékletének köszönhetően rögtön dühbe gurul, és egészen addig kiabál is a vele összeütközött fiúval, amíg az le nem veszi a fejéről az újságot... mint tudjuk, Makoto könnyen szerelembe tud esni, és valahogy minden srácban az előző szerelmét véli felfedezni... Trunks is megszeppen kicsit, és oldani próbálja a kínos helyzetet, ezért randira hívja őt, no meg nagyon szimpatikusnak is tartja. Miután elválnak útjaik, Makoto feltúrja a ruhakészletét, hogy a tökéletes ruhadarabot viselje a randiján. Aztán a végén jut eszébe, hogy heuréka! én ma vettem pár cuccot! Ami pont jó lesz az alkalomra. :) Aztán este találkoznak, és táncolnak egy jót. ^_^ 

- 1 - 

- 2 -

- 3 -

- 4 -

- 5 - 

- 6 -

- 7 -



Ez a zene tökéletes ehhez a történethez:




És íme az eredeti rajz 2001-ből:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések