100 dolog, ami boldoggá tett a tavasszal 2019


~ március 6-tól

100 dolog, ami boldoggá tett a tavasszal 2019

1. Megvan az olvass angolul kihívás plecsnije ^_^ -> 35 könyv másfél év alatt
2. 2500 oldal 2019-ben ^_^ (4004.)
3. Kedvenc hazai bloggerem Londonban járt, és nagyon tetszett neki a lista, amit összeírtam nekik ötlet gyanánt ^^
4. S Z A B A D S Á G!!! 8-) /március 13-tól/
5. egy tál gyümölcs ^_^
6. Zumba óra ^_^ <3 ❤❤❤
7. Gilmore Girls nézése ^_^
8. Chicken filet wrap
9. Párommal elmentünk megnézni a Foridden Planetet.
10. Plüss Pusheen *-*
11. Odaátos poháralátét
12. Ma megnéztem a Csontvárost *-* Netflix, imádlak!
13. Nutella… :D
14. Egy csokor rózsa párocskámtól *-*
15. Adtam még egy esélyt a Shadowhunters sorozatnak de még mindig úgy gondolom, a film sokkal jobb, bár a sorozat a 3. évadra egész kikupálódik
16. toffififis süti

~ március 21-től

17. Megérkezett a Book Box Club doboza ^_^
18. Danielle Rollins: Stolen Time könyv megszerzése
19. Vettem egy új hátitáskát, mert az előző teljesen tönkrement.
20. Megérkezett a második levél a Sticker Swapstól.
21. Rajzoltam egy bukott angyalt egy korábbi rajzom alapján ami aztán teljesen másképp nézett ki
22. Süt a napocska, tavasziasodik az idő ^_^
23. Citromos-mézes tea
24. tovább van világos :)
25. kedves szavak a vásárlóktól ^_^
26. Lady Gaga és Bradley Cooper közös dalának hallgatása *-*

~ március 29-től

27. Strawberry cheescake
28. Megérkezett a FairyLoot márciusi doboza :)
29. Mary Weber: To Best the Boys könyv megszerzése
30. Bex Hogan : Viper című könyv megszerzése
31. Cassandra Clare és Wesley Chu: The Red Scrolls of Magic könyv megszerzése :)
https://www.instagram.com/p/BwF07JshXlK/
32. Átrendeztem a könyvespolcomat :D
33. Vettem egy okkersárga sálat *-* amit azóta elhagytam XD meh...

~ április 18-tól

34. 5000 oldal 2019-ben kitüntetés :) 2984.
35 Zoë Marriott: The Hand, the Eye and the Heart könyve
36. Újabb unboxing ^_^
37. Mozgás öröme
38. Pihi a Hyde Parkban
39. Napsütéses idő ^_^
40. Nappal már nem kell a kabát
41. ma máshogy viseltem a hajam, és kihúztam a szemem a kedvenc szemceruzámmal :)
42. Egyre jobban tetszik a Shannara krónikái sorozat *_*
43. kilakkoztam a körmömet
44. rendeltünk pizzát ^_^
45. kibírható volt a vasárnapi műszak (rosszabbra számítottam)

~ április 22-től

46. ma van a névnapom ^_^ -> a névnapi köszöntések :)
47. egy csokor Krizantém :)
48. leengedve viseltem ma a hajam ^_^
49. csokis mini fánkok *-*
50. Maxim kiadótól rendeltem 3 könyvet, ebből a 3. ajándék volt ^_^

~ április 26-tól

51. Kendall Kulper: A mágikus tolvaj című könyv megszerzése
52. Melissa Grey: Az árny órája című könyv megszerzése
53. Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás könyv megszerzése ^_^
54. Megérkezett a Stickii Club levele ^_^ Nagyon szép vintage Japan témájú matricák vannak benne *-*
55. Úgy néz ki, kapunk bónuszt a cégtől :O
56. Vittem fel pár könyvet a molyra

~ május 1-től

57. Rihanna – Umbrella *_* nosztalgikus hangulatban vagyok
58. Vettem és sütöttem töltött gombafejeket és zöldségeket nyam-nyam
https://www.instagram.com/p/Bw7FDOMpevs/
59. Megvettem a repjegyem haza ^_^
60. Végre eladtuk az összes húsvéti csokit… :D már nem is tudom hányszor töltöttem fel és pakoltam el őket a bolt minden zugába…
61. Megérkezett az áprilisi matrica csomag is. (Sticker Swaps)
62. Játék a Farmvilleben :D
63. Tegnap olvastam Cassandra Clare hírlevelében, hogy az idén 10 éve megjelent Pokoli Szerkezetek trilógia harmadik kötete, A hercegnő novemberben kap egy speciális kiadást, pont mint amilyen a Csontváros is volt, képekkel a szereplőkről *-*

~ május 2-től

64. körtés cider ^_^ Kopparberg Olyan finoooom! *-*
65. Kasie West: By Your Side könyv megszerzése :)
66. QooBee plüss előrendelve *_*  ❤
https://www.facebook.com/QoobeeAgapi/posts/2368175523238508
67. Megrendeltem a júniusi Illumicrate dobozt itt is 2 könyv lesz benne
68. frissen mosott ágynemű ^_^
69. Rendet tettem a szekrényemben, minden ruhát szépen összehajtogattam, és rendszerezve tettem vissza őket. mindig megvan a rendszer, de kb. addig tart, amíg ki nem veszek egy felsőt pl. a közepéről XD
70. Tesómnak megérkezett az ajándéka :) -> plüss pusheen, kezében egy chips darabkával :3 tuti örülni fog neki
71. itthon töltött pihenőnap zuhogott az eső, és meg is vagyok fázva…
72. csokis palacsinta ^_^

~ május 9-től

73. Ma elkérték a személyimet!!! ヾ(〃^∇^)ノ
74. Párocskám elvitt moziba :) -> a Bosszúállók-végjátékot néztük
75. repülővel utazás
76. Szentesre utazás
77. töltött káposzta
78. kibontottam a maxim kiadós csomagomat :)
79. Feltettem a polcra az új könyveket
80. Régi kincsek után kutattam a dobozaimban
81. kaptam egy macis kulcstartót
82. találka Sára és Ági barátnémmel ^_^
83. összefutottam régi ismerősökkel a városban
84. szüleimmel töltött idő <3
85. tesómmal cukrászdába mentünk és sütiztünk
86. bicikliztem *-*
87. belebújtam a pihe-puha köntösömbe ^_^

~ május 18-tól

88. Átmentünk Szegedre
89. finom ebéd, rántott husi, sült krumplival :)
90. Plázáztunk az árkádban :D
91. Jamie McGuire: Gyönyörű pillanat könyvének megszerzése ^_^
92. Budapesten taliztam Bogival :)
93. Westendben bandáztunk :)
94. Időben indult el a gép hazafelé

~ május 20-tól

95. Újra elkezdtem olvasni a Cinder és Ellát <3 <3
96. Tillie Cole – A Thousand Boy Kisses olvasása
97. Fehér csokis twix *-*
98. GoT este párocskámmal
99. Szabad hétvége
100. Megérkezett a Sailor Moon-os matrica szett, amit korábban rendeltem *-* Űber cukik!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések