Unboxing! Megérkezett a Book Box Club márciusi doboza

Unboxing!




Véletlen bukkantam rá a Book Box Club meglepetés dobozára, de nem bántam meg! :) Instán láttam egy bejegyzést a várható könyves megjelenésekről meglepetés dobozokra bontva, így bátorkodtam megrendelni ezt a márciusi dobozt, amelynek a témája a Dream Teams.



Lássuk a doboz tartalmát!


💚 Parabatai oath candle - by Lacuna candle /árnyvadászok inspirálta gyertya, amely menta illatban pompázik
💚 221B Bath bar by ascent bath & body /Sherlock Holmes témájú tömbszappan 
💚 Raven Boys cushion cover by Little Paisley designs /párnahuzat
💚 The Dregs print - by I can draw things
💚 Unashamedly bookish keyring by book box club /kulcstartó
💚 Watch us rise bookmark/könyvjelző
💚 Clubhouse meghívó - chat a tagokkal és az aktuális könyv írójával
💚 Danielle Rollins - Stolen time könyv
💚 book plate aláírással
💚 spoiler kártya


Abszolút elégedett vagyok a doboz tartalmával! *-* A könyv külön be volt csomagolva, látszik, hogy odafigyeltek a részletekre. A kedvencem a dobozból a Parabatai Oat gyertya *-* és a szuper cuki kulcstartó ^_^



Update: a doboz egyes elemei önállóan is megrendelhetőek a bbc weboldaláról:

kulcstartó 4 font: KATT IDE
párnahuzat 10 font: KATT IDE
parabatai oat gyertya 6 font: KATT IDE

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések