Tegnapi elfoglaltságom képekben ^_^

Mivel szerda óta szabadságON vagyok, gondoltam, újra megnézem a szívem csücskét *-*
Ráadásul előfizettünk a Netflixre, és szerencsére a Csontváros is benne van ^_^


Sokadjára néztem újra, és csak angolul érdemes megnézni, a szinkronnal nem az igazi, de még mindig imádom! ^_^ És imádom a zenéjét, és azt, hogy sokszor már kívülről tudom az adott jelenetet :D

Kedvenc jeleneteim: 
Jace: senkiben sem bízhatsz. 
Clary: Miért bízzak benned? 
Jace: mert most mentettem meg az életed? 

Simon: megöltél 2 zsarut! 
Jace: ők nem voltak valódi zsaruk. 

Simon: mindenre van rúnájuk! Még arra is, ha éhes – 
Jace: nem, arra nem. 

Vámpírokkal való küzdelem kellős közepén:
Jace: legyen egy kis hited!

Imádtam Lilyt, és Jamie-t, számomra tökéletes Clary-Jace voltak. ^_^ 
És a number one kedvencem az üvegházas jelenet! aww *-*



💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Aztán gondoltam egyet, ha már úgyis van netflix, és a Shadowhunters sorozat is rajta van, akkor illene feleleveníteni a sorozatos élményeimet is...



XD XD XD 
Az első rész roppant gagyira sikeredett, még a filmtől is rosszabbra. (Pedig a filmet imádtam.) 
A portál gagyi. 
A rúnarajzolás gagyi. 
Az intézet szuper felszerelt, egyáltalán nem ilyennek írja le a könyv – itt is a filmes megoldás tetszett jobban. 
Clary itt nagyon esetlen még – de a 3. évadra egész kikupálódik majd – 
Magnus nagyon cool, Izzy túl sok, Alec rendben van. Jace is sok. Simon nagyon jó. A filmbéli Jocelyn és Luke sokkal jobban beleélte magát a szerepbe.

De muszáj lesz végigzongoráznom ismét rajta magam, mert a 3. évadra egész jól kiforrta magát a sorozat. Erre nem elkaszálták??? Hát hol hagyták az eszüket??? :-(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések