Sticker Swaps unboxing: March issue

Korábban írtam róluk, a Sticker Swaps egy matricamániás csapat, akik havonta küldenek ki csomagot, 10 különböző ember 10 különböző rajzával, matrica formájában. Itt is van feliratkozási lehetőség, én az ajándékba opciót választottam, ami 3 hónapig tart. (február, március és április) 
Persze van más opció is. Az enyém 27.99 – volt. Kicsit sokallom érte ezt a pénzt, bár maga a koncepció nem rossz, azért picit többet várnék tőle. :) 
De mivel jómagam is matricamániás vagyok, így muszáj volt kipróbálnom. :D
Ez tehát a második küldemény tőlük, és azt kell mondjam, ez jobban tetszik ^_^



Ők a kedvenceim <3 

a piros paprika @cedric.dawance, a nyuszika @tayamartin,  a pokémonból ismert bulbasaur @dustcause, és a halakkal teli merülősisak @monster_andco  keze munkája. ^_^

Aki ismer, az tudja, hogy sokat jelent nekem a piros paprika :D (A Red Hot Chili Peppers az egyik kedvenc zenekarom - mikor ezt a posztot írom, akkor is épp egy RHCP-s pólóban vagyok) és a becenevem is innen ered, szóval tökéletes választás volt a SW részéről. 💖💖💖

Itt van a többi matrica is ;-)


Aki kíváncsi a csapatra, az itt meglesheti az oldalukat:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések