Ma ünnepli huszadik születésnapját a Harry Potter sorozat első része!

Bár egészen véletlenül, a metró váratlanul leállt, és közölték, hogy műszaki hiba miatt nem indul el egy ideig, így muszáj voltam valami buszt nézni, hogy haza tudjak menni de belebotlottam ma hazafelé menet a Harry Potter és az elátkozott gyermeknek otthont adó színházba! *-* Tyű, ilyenkor érzem igazán szerencsésnek magam, hogy kint lehetek Londonban! O:-)




Biztos, ami biztos alapon lőttem több képet is :-P


Amúgy is ma ünnepli a 20. születésnapját a J.K. Rowling által írt  Harry Potter sorozat első része, így gondoltam írok is róla! :)
Miután kigyönyörködtem magam a fentiekben, mentem tovább, mert már szerettem volna a hazafelé tartó 29-es buszon ülni. DE ekkor rábukkantam a FOYLES könyvesboltra, ami szintén a HP sorozat előtt tisztelgett és csodaszép kirakattal büszkélkedhet:




Legközelebb be kell mennem szétnézni *-* De mivel jött a buszom, így csak a kirakatig jutottam el. (Pénztárca like this)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések