Visszatekintés: tavalyi élménybeszámoló az ünnepi könyvhétről és a könyvfesztiválról

Habár idén nem jutottam el se a könyvfesztiválra, sem az ünnepi könyvhétre, tavaly szerencsére mindkettőn részt vettem:

XXXIII. Budapesti Könyvfesztivál 2016.04.21-24.

Idén én is eljutottam a bp-i könyvfesztre, és nagyon-nagyon tetszett! Egész könnyen megtaláltam a helyszínt, gyorsan odaértem. 500 Ft volt a belépő, de ezt le is lehetett vásárolni. Kaptam egy karszalagot, és befelé vettem az irányt. Rögtön kiszúrtam a Könyvmolyképző standját, de gyorsan még szétnéztem, de utána már mentem is oda. ^_^



Az alábbi könyvekkel lett gazdagabb a mini könyvtáram:

Cassandra Clare:
- Elveszett lelkek városa,
 - Mennyei tűz városa
(és ezzel végre teljes a Végzet Ereklyéi sorozat *-*)

Plusz vettem még egy zsákbamacskát is ^_^
Ez a szöveg állt rajta:

"Szárnyas és szexi - kell ennél több?
Íróm másik művében megfilmesítették történetem"

És amint kibontottam a csomagolást, már tudtam, hogy jól választottam!
A könyv nem más, mit Szurovecz Kitti - Fényemberek című könyve! Jónak ígérkezik. :)


Minden standnál elidőztem egy kicsit, de nem álltam meg, mert egyrészt rengetegen voltak, másrészt konkrét céllal érkeztem: én a könyvmolyképző standjára voltam "éhes" Miután megpillantottam a két könyvem , egy gyors helycsere az egyik ott levő vásárlóval, majd fogtam a zsákmányaim, és vissza csere, majd fizetés ^_^ Megjegyzem: az adott könyvekből pontosan  EGY DARAB volt  kitéve, bár szerintem biztos volt még töltőmennyiség, de jobb volt nem kockáztatni és várni, hogy másvalaki csapjon le a kedvenceimre...
Már magam elé képzeltem egy boltkóros jelenetet , ahol ez esetben nem valami márkás ruha a tét ( Lásd Rebecca Bloomwood :-D ) hanem Cassie könyvei XD
  Egész nap tudtam volna nézelődni... főleg a Maxim kiadónál még... de majd legközelebb.
de akkor biztos ott is hagytam volna a fél fizetésem.*sóhaj*
Ezt megelőzve szerintem igen  bölcsen tettem, hogy a megszerezett kincseimet eltéve megindultam a villamos felé...


...

87. Ünnepi könyvhét




Kezdem igazán megszeretni a Budapesti létet! Mert amikor egy-egy ilyen rendezvény van, akkor csak fogom magam, és odautazom tömegközlekedéssel az adott helyszínre!  :-) És még szabadnapos is voltam 10-én. Igaz, lógott az eső lába, de ez sem tántoríthatott el az uticélomtól.
A Vörösmarty téren került megrendezésre a 87. ünnepi könyvhét, (2016.06.09-tól 13-ig ) és ismét sok hazai és határon túli kiadó standja volt megcsodálható *-*
Ezúttal a Maxim könyvkiadó standjánál is vásároltam. Még a múltkori alkalommal megfogadtam. ( a nemzetközi könyvfeszten)
Jamie McGuire - Véletlen Szerelem című könyvével lettem gazdagabb, ami egyébként egy trilógia első kötete,
valamint a Könyvmolyképző standjánál egy zsákbamcskát vadásztam (ismét)  ^_^ 
Jennifer Bosworth - Struck - Villámtól sújtva című könyvét rejtette a csomagolás. 
Boldogság van!!! <3 <3 <3

2016.06.12.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések