Rajzolni vagy nem rajzolni, ez nem is kérdés

Kicsi korom óta szeretek rajzolni, a lelkesedésem a mai napig töretlen, még ha mostanában nincs is rá elég időm. Az iskolában nem voltam kitűnő tanuló ( 3-as 4-es között ) de rajzból mindig kitűnő voltam, így engem küldtek versenyekre (néhány másik diákkal karöltve.) :) Nem nyertem mindig, de maga a tudat, hogy részt vehettem rajta is boldoggá tett. :) Szóval, míg más irodalmi, vagy matematikai versenyekre járt, addig én rendre mindig rajzolni mentem. Otthon van jó pár oklevelem, ami arról árulkodik, hogy valaki nagyon szeretett alkotni. O:-) 

Elsősorban mangákat, animéket szeretek rajzolni, valamint tájképeket, de próbálkozom másféle témákat is megjeleníteni. Nagy álmom, hogy egy nap portékat tudjak rajzolni, mert az nem az erősségem. De hát senki sem tökéletes. ;-)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések