Bűnbe estem...

Tegnap voltam a Waterstones könyvesboltban, és hát sikerült alaposan kiköltekezni ( mentségemre szóljon, hogy könyvet mindig megéri venni, mert utána annyiszor olvasom el, ahányszor csak szeretném 😎) No, de azért is mentem főleg, hogy megvegyem a Fallen sorozat még hiányzó részeit. 

Viszont az utolsó kötetet nem találtam meg, így ma "véletlenül" betévedtem a WHSmith-be, és láss csodát, volt belőle egy példány,  így gyorsan lecsaptam rá. Viszont a pénztárcám nagy sajnálatára volt pár igen jó leárazott dolog is... így végül vettem egy másik könyvet 2.50₤ért - Sarah Addison Allen - Garden Spells - és egy könyvekkel borított naplót 5₤-ért... hujujj, most már tényleg megálljt kell parancsolnom, mert lassan nem tudom hova tenni az új szerzeményeimet meg nem kellene folyton költekeznem...
Itt a bolt oldala: WHSmith
és itt vannak az új szerzeményeim:
Lauren Kate - Rapture
Sarah Addison Allen - Garden spells
+ a könyvek borította napló *-*

Vessünk csak még egy pillantást a borítóra:

Csodaszép, nem? *-*



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések