Planner értékelés: Hobonichi Techo Cousin

 Lassan vége van az évnek, és mostanra már jól összeszoktam az idén használt Hobonichi Techo Cousinnal. Alább összegzem a tapasztalataimat vele kapcsolatban!




Bár sokba kerül, nagyon megéri az árát. Lehet trükközni is, aki kicsit olcsóbban jutna hozzá, megveheti a tavalyi évit, csak a dátumokat kell átírni, de egyébként abszolút használható. Én is így tettem! ;-) Idén egy 2023-asat nyüstölök. 👀



A dekorálás, személyre szabás első része itt olvasható. A folytatásé pedig itt.

Fun fact: a 2024-es változat most 55 font körül van*, én ezt a hobót még drágábban vettem meg, de akkor jó vételnek számított. 

*amazonon néztem.

Fontosabb Infók:

Márkanév: HOBONICHI

Borító anyaga: Papír

Modell évjárata: 2023

Anyaga: Papír

Súlya: 482 Gramm

Lapok száma: 106, 32

Kötés: Naptár

Méretek:  21 x 14.8 x 1.7 centiméter


A HTC (Hobonich Techo Cousin) az úgynevezett Tomoe River Paperből készül. Nagyon kellemes a tapintása, és egyáltalán nem nehezek a lapjai. És ami a legjobb benne, hogy akárhol is nyitom ki a füzetet, az nyitva marad! 

Aw, milyen kis vékonyka volt még mielőtt elkezdtem volna használni! *-*

Így néz ki most:


Jól kihasználtam minden oldalt! <3 Remekül bírja a kiképzést! 💪





Heti bontás 


Ez pedig a Journaling rész, ami hátul található :) 

Összegezve:

- Rengeteg opció áll a rendelkezésre, lehet havi/heti bontásban is vezetni a dolgokat
- van Journaling rész hátul, amit akár naponta lehet frissíteni
- top100-as lista
- éves nézet, naptárok
És ez még nem is a teljes lista! ;-)
- tomoe river papír, ami nagyon vékony, de nem üt át rajta a toll. (kivéve az alkoholos filceket)
- Ott marad kinyitva, ahol ki akarom nyitni, nem csukódik be. 
- Helytakarékos, táskába is elfér.

Hátránya:

 - sokba kerül
- picit lehetne nagyobb (ez A5-ös, de mondjuk egy B5-ös mérettel meglennék elégedve ^^) 
Ezt leszámítva nagyon jó társ a mindennapokban! ❤





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések