Tervezz velem! | Hobonichi setup 2.0

 Még tavaly nekifogtam a Hobonichi Cousin kicsinosításának, és most jön a folytatás! ;-) 



A midori tok arra is jó, hogy kisebb füzetet tegyünk bele az elejébe! :) Ez itt pl. a thecoffeemonsterzco matricás füzetke. Bal alsó figura a tcmc-től van, a másik a dobozkával az Every Minute a Story-tól. Pontosabban a borítékon volt rajta, de sajnáltam kidobni, így körbevágtam, és felragasztottam ide! Kapott egy kis csillogós overlay-t és táddáá, máris strapabíró lett! ^_^



Már hagyomány nálam, hogy mindig üdvözlöm az újévet. Szóval ez az oldal erről szól.

 rózsaszín felhős-kapus Washi tape: Lucky Seal Co, 

matricák: Miso Paper-> freebie volt a fenti virág+paca. Nyuszi/Bunilla Papershire. 




Az éves bontás :) a cuki naptárak a tcmc-tól vannak. A digitális változata ingyenes, a fb csoport tagjai kapják meg. Bárki csatlakozhat! :) Ha valaki valódi matrica formájában szeretné, a tcmc webshopból megrendelheti. Virágmintás matrica a naptárak felett a Miso Papertől jött freebie volt. Jobb felső tcmc pedig digitális matrica volt :) webshopban elérhető :) A Lányka fej - Nana - pedig Papershire. 



Eddig havonta vezettem a top hónapok oldalt, de most éves szintre váltottam. Így jobban fog látszani, hogy milyen filmeket, sorozatokat, zenéket valamint könyveket szerettem 2024-ben. 

Washi tape: fent és lent tcmc, az ombre csillagos pedig Paper Chick Plans. 

Matricák: Papershire. Javarészt digitális matricák, vegyesen freebiek és vásároltak is. 


A Hobonichi hátoldalán van egy top 100-as lista, szóval oda elég felírni az év közben történő boldog pillanatokat.





Jó tudni, és takarítónapló :D Ezek fontos részei a tervezőmnek :D



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések