Muti, mit olvasol! | Február 2.0

 Cassandra Clare

Chain ​of Thorns

/The Last Hours 3./



Egy sorozat lezáró kötetének az elkezdése mindig nehéz feladat számomra. Egyrészt azért, mert nem akarok elszakadni a már megkedvelt karakterektől, másrészt félve lapozom az oldalakat, mert itt már nagy valószínűséggel megkapom a választ a felmerülő kérdéseimre. Mindenképp idénre terveztem elolvasni Az utolsó órák befejező részét a Tövisláncot. Így is sok idő telt el a második rész elolvasása óta. Szerencsére alaposan kiírtam magamból a gondolataimat a Vaslánccal kapcsolatban.  Így azt visszaolvasva sok dolog beugrott. 





Könyves infók:

 Margaret K. McElderry Books, 2023

800 oldal · keménytáblás · 

ISBN: 9781481431934

Az egykori Bookdeporól rendeltem elő még 2022 szeptemberében. 

Keménytáblás, US verzió, mert az első két rész is ebben a kiadásban van meg. 

A védőborító kifordítható, James látható rajta. *-*

A könyvet illusztrációk díszítik, és a végén van egy bónusz történet.




Kindle verzióban is megvan. Érthető okokból praktikusabb magammal vinni munkába! ;-) 

/2023.05.31.|UK-s amazon./

ASIN: B0B5CJTM3G

Publisher: Walker Books (31 Jan. 2023)

Language: English

Print length: 845 pages


És akkor ne felejtsük ki már a FairyLoot verziót se! 🙊



 Walker Books, London, 2023

752 oldal · keménytáblás · 

ISBN 9781529516357








Mindig remek elfoglaltság az, amikor az aktuális olvasmányomhoz készítek oldalt az olvasónaplómban, de ez Cassie könyveire különösen igaz! ❤😊

Próbáltam régies hatást kelteni a lapokon. Kapóra jött ez a sok matrica és washi tape :) Valamint a borítóhoz leginkább passzoló színeket választottam a Tombow Dual Brushpens filceim közül. *-* (megeshet, hogy nem posztoltam még róla külön, de egy álom velük alkotni! Majdnem ugyanolyan szuper, mint a Winston & Newton filcek, csak annyi különbséggel, hogy ez nem alkohol bázisú, tehát nem üt át a filc a másik oldalra!)






Most jöjjön még egy sor fotó, mert nem tudtam kiválasztani csak egyet :D #könyvmolyprobléma001






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések