Miniatűr könyvecskék könyvespolccal, avagy az új dili :)

 📕📚💕📖📚

Nagyon régóta szerettem volna már kialakítani egy miniatűr könyves kuckót, könyvespolccal és az örök kedvenceim miniatűr másaival *-* Aztán az elmúlt hetekben szembejött velem instagramon többféle reel is. Az egyik ilyen videóban nagyon hasznosan mutatta be a készítő, m.e.g.lewis a mikéntjét. ^_^ Szóval hála neki, én is nekifogtam ennek a szuper jó projektnek!



Ezeket használtam fel:

- Egy polc, amit berendezhetsz cuki könyves kuckónak (nekem ez a konyhánkban az egyik sarokpolc)

- Tetszőleges képeslapok (tapétának)  TheCoffeeMonsterzCo és Papershire 

- kanapé, vagy bármi ami van otthon, és beleillik a könyvmoly környezetbe. Jelen esetben ez a Jóbarátok kanapé <3 

- Faliképnek matricák a House of Stickerstől, és azokba tettem miniatűr Papershire matricákat. 1-2 egyéb matrica. (virágmintás bélyeg, és csillagkép)

- könyvespolchoz egy teás dobozt alakítottam át. :) Bármilyen doboz megfelelő, amely téglalap formájú. 

- Kimaradt matricacsíkok egyéb projektekből. Ezekkel vontam be és ragasztottam össze a mini könyvespolcot. 

- valamint sniccer, olló, pritt ragasztó, vonalzó, self healing mat (tudjátok, ez az öngyógyuló munkalap :D) 

- amazonról rendeltem egy 5mm-es, fehér színű habszivacslapot (TA-VIGOR 4Pcs White EVA Foam Sheets 10 x 10 Inch, 5mm Thick Foam Board for Cosplay, DIY Arts and Crafts Projects 25x25cm)

- és a könyvek miniatűr borítója kinyomtatva. Külön köszönet m.e.g.lewis-nak érte! ^_^

Esetleg ami még nem volt meg, azt pinteresten próbáltam megkeresni. 



Itt van egy kis montázs, hogy miket használtam fel. Egy Twinings teásdobozt és egy multivitaminosat részben, hogy legyenek polcai a szekrénynek.

📕📚💕📖📚


Így nézett ki a szekrény, miután jól kitapétáztam matricacsíkokkal :) Adtam hozzá pár dekor matricát is.



📕📚💕📖📚

A mini könyvmoly lak ^_^





És így készült maga a lényeg! *-* Lehet másképp is, de én elsőnek vágtam le a könyvnek az alapját, és csak utána ragasztottam rá a borítóját. Ha picit kilógott, ollóval megcsinosítottam. Gondoltam rá, hogy a fehér részeket majd fekete filccel befestem, de egy kimaradt mintát beszíneztem, és még utána is fogott, szóval inkább nem kísérleteztem tovább. 



És az elkészült miniatűr változatok ❤❤❤





Folytatása hamarosan!!!! 😍

📕📚💕📖📚


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések