Muti, mit olvasol! | November 3.0

 Matthew Perry

Friends, ​Lovers, and 

the Big Terrible Thing




Tudtam, hogy Matthew évek óta harcolt a démonaival, de úgy tűnt, hogy talpra állt. Azt viszont nem tudtam, hogy ennyire élet-halál helyzetbe került. Amikor megjelent a könyve, már akkor a kívánságlistámon landolt ez a könyv. Most meg kapva kaptam az alkalmon, hogy az audiobook próbaverziójának a használatával ezt választom. 

Nagyon megdöbbentett a halálhíre, egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar meg fog halni. :( Függőség ide vagy oda. Bár nekem első sorban Chandler Bingként fog megmaradni az emlékezetemben, Matthew azt szerette volna, ha halála után nem erre emlékeznek, hanem arra, hogy igyekezett minél több embernek segíteni leszokni az alkoholról.  Nyugodjon békében!


Könyvinfók:

1 credit volt ez az audiobook az Audible 1 hónapos ingyenes próbaverziójával.

Friends, Lovers and the Big Terrible Thing

By: Matthew Perry

Narrated by: Matthew Perry

Length: 8 hrs and 49 mins

Unabridged Audiobook

Release date: 01-11-22

Language: English

Publisher: Headline5














RIP Matthew Perry ❤


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések