Új szerzemény: Hobonichi 2023 Techo Cousin Book A5 [English]



 Bár nem nagyon szoktam felszállni a hype vagonra, azért előfordult már velem, hogy annak hatására vettem meg valamit, mert sokszor hallottam róla. Ilyen volt az Archer & Olive Bullet Journal, a zebra mildliner szett, vagy a clena enerGel toll és a winsor&newton filctollak is. De ezek itt mind kiállták a próbát. Bár némelyik nem a legolcsóbb, hosszútávon nagyon megéri. A mai napig az első körben összegyűjtögetett w&n filceimet nyüstölöm, és még csak mostanában kezdtek el kiszáradni. Pedig szerintem az első szettemet olyan 2017 környékén vehettem! Az A&O bujoba meg a kislányomról készített fotókat tettem bele. :) No de akkor kanyarodjunk is vissza az aktuális kedvencemhez!

A Hobonichi márka szintén nagyon elterjedt planner körökben. Én a Hobonichi 2023 Techo Cousin Book A5 angol változatát rendeltem meg. És mivel következő évre szeretném felhasználni, így az idei picit olcsóbban volt elérhető. (bár még nem olcsó ez sem, £63.89 volt; de egyszer megérdemlem, hogy legyen egy ilyenem is!) Oké, jó sokáig győzködtem magam, hogy kell-e ez nekem, de már tudom, hogy egy sima bullet journalba nem férek el kényelmesen, a Happy Planner, meg a gyűrűs tervezők a gyűrűik miatt nem kényelmesek számomra. Viszont a Hobonichi a mérete miatt nagyon kényelmes, és nincs középen semmi zavaró gyűrű, sem spirál. 😇


Fontosabb Infók:


  • Márkanév: HOBONICHI
  • Borító anyaga: Papír
  • Modell évjárata: 2023
  • Anyaga: Papír
  • Súlya: 482 Gramm
  • Lapok száma: 106, 32
  • Kötés: Naptár
  • Méretek:  21 x 14.8 x 1.7 centiméter

A HTC (Hobonich Techo Cousin) az úgynevezett Tomoe River Paperből készül. Nagyon kellemes a tapintása, és egyáltalán nem nehezek a lapjai. És ami a legjobb benne, hogy akárhol is nyitom ki a füzetet, az nyitva marad! *-* Egyelőre még ilyen soványka :D No, nem lesz ez így sokáig! 


Belelapozó: 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések