Happy Planner | Július

Happy Planner | Július 




Nem meglepő módon valahogy vagy tcmc, vagy emas, vagy Papershire képeslap kerül a hónapok valamelyikére. A június után a július is tcmc-s lett :) 2022-ben tavasszal (márciusban) volt a shop évfordulója, és a Fairy volt a témája, amiben volt sokféle cukiság. ;) Ilyen volt pl. ez a  Fairy Emoti Vellum is. (amit tévedésből kétszer küldött ki a Pippy Plans,[UK-s viszonteladó] de jófej voltam és írtam nekik. És inkább kifizettem, mintsem hogy visszaküldjem. Hallgatni nem akartam róla, én nem olyan vagyok.) A képeslap is tündéres ;) A HELLO July matrica a Diamond Prints Designs-tól van. A szöveg alatt a sima kék sticky note matrica is tcmc-s. 



Nagyon aranyos a vellum mintája, jó döntés volt megrendelni... és kettőt is bezsebelni belőle...😅


Kulisszák mögötti képek ^_^


Felhasznált elemek

  • csipesz
  • dátumok: gold foiled, House of Stickers
  • vonalzó(theCoffeeMonsterzCo), ragasztó (Pritt), sniccer (amazon basic)
  • washi tape: FairyLoot, Amazon, Fuchsia tree (a lepke mintás) 
  • Kit: Paper Crown Planner Flower Garden kit, plusz add on stickers (csodaszép digitális kitjei vannak, és nagyon jó áron szerezhető be! *-*) Érdemes ellátogatni hozzá, mert rengeteg szép és igényes kit közül lehet válogatni! Ráadásul digitális file-ok, szóval amint megvásároltad, már le is töltheted, kinyomtatod és kész is van! ^_^


Havi bontás



egy kis update:





heti bontás


A fent említett Paper Crown Planner kit a sztárja nálam a hónapban! *-* 

Felhasználtam még:

  • Header: Diamond Prints Designs, Little Bloom Paperie,
  • Egyéb, régről kimaradt matricák: HWD, LBP, Papershire, OOdlemaDoodles
  • Overlay: Paperchic Plans, Diamond Prints Designs

Top pillanatok Júliusban




A Top Pillanatok oldal is harmonizál a hónap kék-sárga színeivel. Korábbi kitből megmaradt a napraforgós kosárka és sárga ruha, ezek itt foglaltak helyet. (Design Lovely Studio) A 'Happy Moments' feliratot én készítettem még évekkel ezelőtt. Alól a fényképezőgép a Papershire-től van. Jobb alsó sarokban a virágcsokor az én művem. :D A július matrica a Wendy Prints shopból van. 



Pár közeli fotó *-* Meseszép mind! Bár a piros és a lila a kedvenc színem, azért a kék-sárga kombó sem elhanyagolható! ^_^



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések