Happy Planner | Április

 Happy Planner | Április




Elérkeztünk az egyik kedvnec hónapomhoz, az áprilishoz! Középen az idézet ott volt már gyárilag, így csak átmentem rajta egy ezüst zseléstollal. A fedlapra oldalt Bunilla került könyv, kávé és virágok társaságában. (Papershire) Erre ragasztottam a 'HELLO April' matricát. (Diamond Prints Designs) A lap felső és alsó sarkában a saját rajzom található. :) Még 2022 februárjában rendeltem csomagolószalagot a stickermule oldalról, és épp itt volt az ideje használni belőle! :) washi tape lett volna a cél, de nem akartam ipari mennyiséget rendelni belőle... XD


Így néz ki az eredeti rajzom:




Attól függetlenül, hogy ez nem washi tape, használható dekortapaszként is. Csak fel kellett vágni vékony csíkokra és kész is. Eredetileg ezt a fajta ragasztószalagot be kellene nedvesíteni, és úgy ragadásra bírni, de én egy sima pritt ragasztóval is elértem ugyanezt.




Havi nézet. Igyekszem minden hónapban nagyon minimálisan kidekorálni, hogy meglegyen az öröme a további kreatívkodásnak majd akkor, amikor használatban lesz. A hét napjai a VictoriaThatcher.com (Kit: Shabby Coffee) oldalról származnak. Ingyenes volt saját felhasználásra. Oldalt Papershire matricákat helyeztem el. Valamint ide is becsempésztem a saját designemből, meg majd alább lehet látni még, ahogy végig kíséri a hónapot ;-)


És egy pillanatkép, amikor teljes erőbedoással megy a kreatívkodás! :D





Behind the scenes: Avagy miket használtam fel a kreatív du-n során. :) Azt eddig lehet, hogy nem is meséltem, de a képen látható vonalzó az egyik nagy kedvencem. (Harriet Wright Designs) Tetszik nagyon, hogy lekerekített végei vannak, így például könnyedén tudok lekerekített sarkú dobozokat rajzolni az olvasónaplómba. :) 


Heti nézet:


Felhasznált elemek:

  • Kit: VictoriaThatcher.com (Kit: Shabby Coffee)
  • Headerök: Diamond Prints Design, Wendy Prints, Little Bloom Paperie (ezek mind kimaradt elemek voltak)
  • Overlay: amazonról rendeltem egy szuper szettet, ami tartalmaz többféle öntapadós & átlátszó matricát, amely csillogós *-* A4-es méretűek, csak ki kell vágni és rátenni a kívánt felületre. 
  • Átlátszó pöttyök masnival: The Giving Girl
  • egyéb matricák: Papershire (pl. a flatlayek, valamint a bal sávban lévőek) kicsi foiled masnik/House of Stickers, HWD
  • A Hét napjai: Poppy Willow Co
  • Dátumok: Poppy Willow Co
  • Átlátszó, barna csíkok a bal sávban/Mauve Strip: Harriet Wright Designs



A hónap top pillanatai rész :) Szintén Papershire matricákat használtam fel a dekoráláshoz.

Közeli képecske:


Az április matrica a Wendy Prints webshopból van. 




Még egy közeli fotó :) 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések